Gå til innhold

OS og ekstra småbarnstillegg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er innvilget full OS, får man automatisk ekstra småbarnstillegg da? Og hvor mye er er de forskjellige satsene?

Og hvis du vet; hva utbetales fra Rikstrygdeverket den 12 i mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den 12.. utbetales ikke noe til enslige på den datoen hvertfall. Er vel helst pensjon/sykepenger som kan komme da.

 

Dersom du mottar full OS og har ei på 1-3 år må du søke om småbarnstillegg. Det kommer ikke automatisk.

 

Full os er 9300 ca, småbarnstillegg er vel på en 6-700 kr?

Skrevet

Dette er berre tull. Da eg søkte om full os fekk eg ekstra småbarnstillegg automatisk. Måtte ikkje søke om det i tillegg. Og det ekstra småbarnstillegget blir utbetalt saman med barnetrygda. Etter at barnet er fullt 3 år mister du tillegget. Småbarnstillegget er på kr 660

 

Altså ein slepper å søke om ekstra småbarnstillegg når ein har full os.

Skrevet

Småbarnstillegget kommer automatisk hvis du får innvilget dobbel barnetrrygd.

 

Det har ikke noe med OS å gjøre.

 

Skrevet

alle aleneforeldre får vel ikke småbarnstillegg''

er ganske sikker på det følger full OS

Skrevet

Jeg måtte søke om dette i tillegg jo. Det henger sammen med os!

Skrevet

det henger sammen os,.

jeg mistet det da jeg begynte å tjene penger

kun de med full os som får

Skrevet

Jeg hadde redusert OS før, men fikk uansett småbarnstillegget.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...