Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Hvis man er innvilget full OS, får man automatisk ekstra småbarnstillegg da? Og hvor mye er er de forskjellige satsene? Og hvis du vet; hva utbetales fra Rikstrygdeverket den 12 i mnd?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Den 12.. utbetales ikke noe til enslige på den datoen hvertfall. Er vel helst pensjon/sykepenger som kan komme da. Dersom du mottar full OS og har ei på 1-3 år må du søke om småbarnstillegg. Det kommer ikke automatisk. Full os er 9300 ca, småbarnstillegg er vel på en 6-700 kr?
HegeAE Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Dette er berre tull. Da eg søkte om full os fekk eg ekstra småbarnstillegg automatisk. Måtte ikkje søke om det i tillegg. Og det ekstra småbarnstillegget blir utbetalt saman med barnetrygda. Etter at barnet er fullt 3 år mister du tillegget. Småbarnstillegget er på kr 660 Altså ein slepper å søke om ekstra småbarnstillegg når ein har full os.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Småbarnstillegget kommer automatisk hvis du får innvilget dobbel barnetrrygd. Det har ikke noe med OS å gjøre.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 alle aleneforeldre får vel ikke småbarnstillegg'' er ganske sikker på det følger full OS
Anonym bruker Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Jeg måtte søke om dette i tillegg jo. Det henger sammen med os!
tuninna ♥ 2pp Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 det henger sammen os,. jeg mistet det da jeg begynte å tjene penger kun de med full os som får
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #8 Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde redusert OS før, men fikk uansett småbarnstillegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå