Gå til innhold

Trenger hjelp. Ønsker ærlige meninger om navnet Maiken


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har lyst til å kalle jenta vår for Maiken og lurer på hva dere syns om navnet. Det er jo ikke så veldig vanlig, men vi syns det veldig fint. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kusinen min har en nydelig datter som heter Maiken, og fordi jeg forbinder det med noe så godt synes jeg det er et herlig navn! Men Maiken er vel ikke akkurat så uvanlig da... Vet om 3 stykker som heter det... Synes hvert fall det er fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Maiken er veldig pent! Jeg vet om kun en jente som heter det, så jeg tror det er litt uvanlig ja. Det er spennende og flott! Bra navnevalg, gå for det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maiken er nyydelig. har selv en datter som heter det og har fått mye skryt av det navnet..

er jo så søtt det navnet da... tenk deg en liten rosa bylt som heter Maiken da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det navnet tenker vi og på men klare liksom ikke helt å slå meg til ro med det pga. detr du skriver med at det er så få jeg har hørt hete det. er det fordi ikke så mange heter det liksom? De fleste har jo hørt det. Men tror kanskje det blir det for oss. Vet det er ie jente og det er det mest aktuelle navnet så langt. Så lenge det er fint er det bare kjekt med et navn ikke så mange har. Vi slår oss sammen og går for det. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vist litt skrivefeil her ser jeg. Det jeg prøvde å skrive var at jeg lurte på om det var fordi det er så få som liker det at blir lite brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god respons! Nå tror jeg faktisk at jeg er overbevist og går for det navnet. Ti dager igjen til termin så da er det jo greit å ha det klart. Det blir nok en søt, rosa liten bylt som heter Maiken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad i det navnet,det er så søtt og nydelig:) Besteveninnen min heter det så jeg forbinder det med bare positive ting! :)

Gå for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Minner meg om en sommerferie i Tyskland, for der ble jeg kjent med to stykker som het Maiken. For meg er derfor navnet veldig tysk, men ikke noe galt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...