Gå til innhold

så lei..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

syns bare så synd i meg selv i kveld. Mannen reist i nordsjøen en uke, og jeg er i elendig form. Grenet i bøtter og spann..sukk.det er et slit med hormoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nytt å være litt alene, og skulle gjerne byttet med deg!

 

Min mann jobber turnus, og jeg koser meg de gangene han er på vakt!

Om dagen er jeg på jobb. Gir av meg selv til kolleger og pasienter, kommer hjem til den lille prinsen på 3(som også har fått en sterk personlighet og kan være ganske krevende).. Og, da er jeg dessverre litt "brukt opp" og kjiip mot den store gutten i huset, som fint får klare seg uten meg...

 

Gjøre akkurat som jeg vil uten at noen snuser meg bak ryggen, stiller spørsmål om hva jeg gjør/skal gjøre, kan sitte foran pcen lenge uten forstyrrelser, kan legge meg når jeg vil -Hele sengen ALENE!!! Jeg føler alltid at han er der jeg er, men det har kanskje noe med mitt behov for å være alene å gjøre... Min lille tøffel blir iblant litt for tett! Det spreller i magen -La meg være litt i fred! :o)

Kan gå i trusa uten en som er underernært på sex skal smugkikke på kroppen min!

hehe.. Det er tydelig at hormonene er ulike, men at de er mange-Ja, det kan jeg si meg enig i!

 

Vet ikke om det var oppmuntring, men heller ment som- Nyt det, tidsnok kommer den tiden hvor du aldri er alene!? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... sender over en varm trøsteklem jeg. Vi kan dele sjokoladen min i 2 *delersjokoladenogsendertildeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare flire da jeg leste den historien din :) Den var herlig, altså! Akkurat som om jeg skulle sagt det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke særlig til svar der du Nille 75.. Høres ut som du ikke liker mannen din særlig.

 

Og jeg mener at du kan ikke sammenligne din situasjon med noen som er helt alene i ukesvis. Vi trenger tid for oss selv, ja. Men det er stor forskjell på å ha en som kommer hjem hver dag, og en som ikke kommer hjem på flere uker. Tro meg, jeg vet det.

 

Litt pusterom er greit. Men det kan være knalltøft å bli alene sånn over lengre tid. Ikke får du den fysiske kontakten du trenger på lange tider. Og da snakker jeg ikke bare om sex. Og ikke har du noen til å hjelpe deg med det praktiske når du er gravid og føler deg ikke bra. Og ikke har du noen å snakke med på samme måten som en som er hjemme. Telefon er ikke det samme.

 

Stå på du som er "så lei"! Du klarer deg! Jeg veit hvordan du har det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...