Gå til innhold

1 kontroll overstått


ronja irene

Anbefalte innlegg

da har jeg vært igjennom 1 kontroll hos legen. alt gikk kjempebra! blodprøver,blodtrykk +++. så nå er det bare å bestille time til jordmor om 4 uker. lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også på 1. kontroll i dag! Gikk fint.. blodtrykk, blodprøver og GU. Neste blir UL i uke 18 ca, (er i uke 11 nå) neste lege/jordmortime er om 3 mnd(!!!!!) Utrolig lang tid mellom hver kontroll, men..

 

Eller er alt vel, kvalm/oppkast, men slik var det sist også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk se hvertet slå på min første UL i uke 7. (har vært igjennom prøverrørsbehandling og får da en tidlig UL pluss den i uke 17-18) var kjempespennende!!! hvorfor er det så lenge mellom dine kontroller? jeg det vanlige her er 1 gang i måneden. man velger selv om man skal til jordmor eller legen. jeg skal bruke de begge 50/50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige sv.skap (2004/2005) gikk jeg også ca èn gang i mnd, 50/50 til jordmor og lege. Når er nye rutiner tredd i kraft, og de har kuttet ned på kontroller og målinger, noe de mente var forgjeves så lenge alt sto bra til og man ikke hadde mistanke om noe galt... derfor skal jeg ikke på noe kontroll før UL i uke 18 ca...

 

Fikk ikke se/høre hjertet...men alt sto bra til, så jeg velger å ikke bekymre meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra da. ikke bestandig så lett å se hjertet så tidlig. spørs hvordan fosteret ligger. legen min nevnte også at jeg kanskje ikke trengte så veldig mange kontroller, men vi fikk se sa han. er jo mitt førdte barn, så han mente det kanskje var best med alle kontrollene. men men....hvis alt går som planlagt så kan det hende det blir mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...