Gå til innhold

det var jo satt av fødeplass til meg igår!!!


lilleputt

Anbefalte innlegg

hvor for kom du ikke ut lille vennen min?? vi hadde jo tenkt å feie fødselsdagen din og greier....

 

dere jenter, hvordan skal jeg klare denne overtiden???

jeg tenker jo ikke på annet enn; når kommer lille A???

Han ligger jo rett inn der, en cm under huden... jeg bærer han jo PÅ meg hele tiden... hvorfor ikke bare komme ut....??

 

jeg forsøker jo alle mulige slags råd for igangsetting....

 

et hjertesukk fra meg som er så utolmodig...

er det fler som meg, og hvordan klarer dere overtiden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Har termin på samme dag som deg og vet akkurat hva du mener..

Klarer snart ikke vente lenger, akkurat som vi ikke har ventet nok fra før:)

Tenker hele tiden på om jeg skal ringe sykehuset for å spørre de om igangsetting, men de gjør vel ikke det uten noen spesiell grunn..

ER SÅÅÅ LEI, vil ha jenta mi ut NÅ!!

 

Har akkurat spist anannas med kanel så for håpe det kanskje setter i gang noe, hehe (tviler men vært et forsøk). + at jeg har vasket hele huset:)

 

Får håpe de snart bestemmer seg for og komme ut da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere som deg, ja. Er 3 dager på overtid nå. Legger meg forventningsfull hver kveld, og håper at i natt skal det skje!!! Og våkner like skuffet hver morgen. Var verst termindagen, da var jeg skikkelig nedfor, og orket ikke å gjøre noe som helst. Neste dag bestemte jeg meg for at det ikke er noe poeng i å sture. Må bare prøve å tenke positivt og gjøre det beste ut av dagen. Leste en plass at 9 av 10 kommer innen 10 dager etter termin. En mager trøst akkurat nå, men det er jo tross alt ikke langt fram i tid.

 

Lykke til! Håper du slipper å vente lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk gravid med nr.1 fikk jeg beskjed av mamma om ikke å fokusere for mye på termin. Hun hadde gått 14 dager over med alle sine 3 barn. Et godt råd! Med første ble jeg satt på kur 14 dager over, nr.2 kom på termin (føltes nesten som for tidlig da jeg mentalt var forberedt på 14 dager til), og nr.3 kom 6 dager etter termin. Venter nå spent på nr.4 til sommeren. Håper det går ei uke over termin faktisk, for da vil fødeavdelingen her jeg bor være åpen igjen.(De stenger 4 uker midt på sommeren.)

 

Tips til dere som venter : sett "ny termin" 14 dager etter ultralydtermin og glem den magiske datoen dere har passert. Da kan det jo godt hende at dere føder "før termin". Lykke til alle sammen! Det er uansett ikke langt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...