Gå til innhold

Barbering...hmmm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ganske kraftig hårvekst der nede, på alle ytre kjønnslepper og innover mot lårene. Bruker vanligvis å barbere bort alt der nede så det blir glatt, men kan gjerne ha en dusk under bikinilinjen.

Nå er dusken borte, utsikten til underlivet har jo vært borte lenge! Og jeg har en del hårvekst på leppene. Bør jeg barbere bort alt? Må da være mye teitere med hår på leppene og innover mot låra og ingenting over, enn en fin trekant og ikke mer enn det? Må nevnes at jeg klarer å barbere bort det på leppene i blinde, men ikke lage trekant.

Vet mange vil synes dette er skikkelig dumt og umodent å ta opp til fødsel, jordmor ser kanskje ikke så mye på dette. Men det skal være så mange til stede ved min fødsel (pga risikofødsel:() og jeg har så dårlig selvtillit at dette blir viktig for meg:(

Håper noen vil komme med synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg barberer alt... Gjør det også i blinde nå, kanskje ikke så ofte som før, men de blir ikke mange cm hos meg...

 

Tror ikke de tenker på det under fødselen, men skjønner veldig godt hvordan du føler. Så jeg har også tenkt til å fjerne dem.. Du trenger jo ikke fjerne alt, men jeg har alltid fjernet alt så for meg hadde det blitt veldig rart og ha "noe" der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett og slett begynt å "trimme" det jeg bare.....Tar jevnt mye over alt, men lar det være igjen en "jevn matte".....Hi, hi.... :) Orker ikke noe avansert noe nå, vil bare ha noe hår bort.

Ikke fjern hår for de andre sin skyld, men for din egen i tilfelle. De har nok sett mye rart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.....

 

Kom til å tenke på at det nok er mye rensligere å ha minimalt med hår i dagene etter fødselen... Man blør jo tross alt MYE og da er det letter å holde rent hvis man ikke har hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok ikke ar det er rensligere uten hår; for når man barberer er det mye større fare for infeksjon pga. rifter, som man mest sannsynelig har en del av fra før og etter fødselen, og rent blir det jo uansett når du vasker deg med eller uten hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...