Gå til innhold

håpløs tortur av meg selv...


Tre gutter, en jente og spire

Anbefalte innlegg

Har fått helt dilla på grønne epler (elsker epler generellt) kan ikke motstå et saftig, grønt eple...

 

Problemet er da at jeg reagerer allergisk på dem og begynner å klø i hele halsen og tungen blir liksom større og øm. Sukk... men tror du jeg kan la dem ligge, neida. Tenk at noe sååå nydelig kan være så plagsomt ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må ikkje spise de om du merker at du er allergisk, kan være livsfarlig! er elv allergisk mot epler og har fått streng beskjed av lege om å ligge langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppblåst i magen av epler, men elsker også smaken... Ååå.. Nå fikk jeg lyst på ett, men klarer ikke tanken på ballongmage nå som jeg snart skal sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... vet ikke helt, men det er nok kryssallergi for meg. Begynte å reagere på pollen for et par år siden og nå gjelder det også epler, nektariner (ol) og jordbær i pollensesongen..

Så jeg er ikke sikker på at det er direkte eplene men... skulle nok ha testet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

 

Jeg tåler heller ikke epler, men syns det er nydelig. Holder på akkurat som deg jeg å de gangene jeg bare MÅ ha dem. Så sitter jeg etterpå og bæljer nedpå iskaldt vann for å få hevelsen til å forsvinne. men jeg lærer aldri =)

 

Kos deg med epler du =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det ikke er bare meg.. nå har jeg prøvd sjokolade for å få bort kløen (godt å ha en unnskyldning) ikke så mye bedre akkurat, men godt var det ;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...her går det på sjokolade, pastiller, tyggis, brød med nugatti eller sjokade...alt for å dempe både kløe og godtesjuke!!! Det er jammen ille at man skal ha sånn et sug etter noe å ha i munnen HELE tida!!!

 

Men heldigvis smaker det godt som du sier - og det er bra =)

 

Ha en flott dag, Yenni =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...