Gå til innhold

så sint...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag er jeg sint på alt og alle:( måtte bare få si det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld er jeg så sint at jeg ikke får sove..Det er en i min nære familie som trenger og har brukt meg som lytter til sine problemer gjennom mange år, og det har vart gjennom hele svangerskapet også. Jeg har gitt beskjed et par ganger når det har toppet seg med telefoner at jeg trenger litt rom for meg selv i denne tiden...men ikke lenge etterpå ringer telefonen...føler meg tråkka på uten mulighet til å si stopp pg denne personens problemer ikke er særlig lette...

utblåsning fra ei som trenger å være litt selvsentrert, i alle fall denne siste måneden før terminen..

Skrevet

så lenge du har overskudd og ork til å være hobby-psykolog, er det flott for personen som trenger å snakke. men når det går ut over deg selv, må du bare si stopp.. jeg har en utrolig søster som alltid har stillt opp og pratet da jeg har vært langt nede... (ikke sjeldent). hun måtte rett å slett si ifra til meg. for jeg visste rett og slett ikke hvor mye det gikk ut over henne. jeg har fått meg psykolog, og jeg og min søster har fått et helt annet forhold. jeg føler meg ikke lenger som en byrde og klagebøtte... så det var godt for oss begge... ikke la andres problemer bli dine.. du må tenke på deg selv først og fremst!!

klem.. :)

Skrevet

tenk på deg selv om babyen. ta vare på deg selv om babyen ikke minst.

jeg også har en tendens til å være den første de ringer til, hobby psykologen deres, men jeg har satt foten ned, jeg har nok å tenke på.

de ringer no ennå, men det er ikke så ofte grunnet deres problemer, nå er også jeg en del av tema, hvordan går det, vokser magen osv.

sett foten din ned du også,for din egen del og babyen

Skrevet

Våken i natt igjen..Hormonell som jeg er så begynte jeg å grine da jeg leste disse gode ordene fra dere..Tusen takk!!

Har liksom ikke lyst å "plage" andre med mine problemer,sælig når jeg vet hvor sliten jeg er av å høre på mitt nære familiemedlem sine problemer,men terskelen er liksom litt mindre på nettet...godt å bli forstått

Det er ett til familiemedlem som har brukt å høre på "hun med problemene", men som akurat nå har sagt at hun ikke lenger orker å høre mer...det gjør det jo ikke lettere for meg å si det samme...sukk...prøver å begrense telefonene, men får så dårlig samvittighet, for hun trenger meg jo...har latt være å ta telefonen et par ganger...(enda dårligere samvittighet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...