Gå til innhold

bryst-pumpe....for dere som har handlet i utlandet.


langevipper

Anbefalte innlegg

Hei;

 

Jeg reiser til London imorgen og lurer på om det lønner seg å kjøpe bryst-pumpe og slikt ting som koster litt i England istedet for her hjemme i Norge. Er det noe pris forskjell???

Ville dere ha kjøpt slike ting her hjemme kanskje?

 

Lurer bare litt og ønsker å høre om andres erfaringer og ideer.

 

Hilsen reiseklar

 

ps. skal bli deilig å se denne uken forsvinne. Går inn i uke 32 imorgen, og kan nok tenke meg at dagene frem mot søndag og hjemreisen kommer til å fly avgårde.

 

Er det forresten noen som har erfaring ved bruk av støtte strømper på fly og gjerne en del gåing. Er det en stor forskjell på å bruke eller ikke bruke støttestrømper. Jeg har vært å kjøpt i dag...håper bare bena mine vil fungere bedre med dem på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang: støttestrømper: JA! Jeg fikk svære føtter uten, og ganske normale med da jeg fløy i påska. En god investering! Tror du bør satse på hyppige sittepauser i byen, om du bare går uten pause er det ikke sikkert strømpene kan hjelpe så mye. Bena høyt i ti min hjelper :)

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei såg du er fra Bergen

 

 

Skal selv føde i Bergen i sommer, og har fått tips fra ei venninne som nettopp fødte der som kjøpte ei håndpumpe på klinikken til halv pris, dvs. 250 kr. Den fungerte kjempebra, hugser ikke merket(det var ikke Avent) men den var lydløs, så og si, og lett og montere og demontere.

Så den skal jeg anskaffe meg i allefall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lias

 

Tusen takk for tipset, tror jeg går for den på klinikken da.

Hadde egentlig bestemt meg for en avant til 30 pund i England, men der sparer jeg nesten 100kr på å velge den på klinikken.

 

Så tusen takk for tipset

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...