Gå til innhold

TFK


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei noen med erfaring med TFK vognene?

 

Har bare hørt positivt om dem men savner info fra noen erfarne brukere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så langt dødsfornøyd, fikk TFK Joggster Twist i dag. Er stor bag, enkel å ta av, lett, solid, vogna tåler 40 kg og blir veldig liten når den legges sammen. Eneste minuset er at sportsdelen ikke kan snus, men det synes jeg ikke er så viktig. I tillegg er det veldig enkelt å kjøpe den på nettet, www.babyjungle.nl. Sparer tusenvis ift å kjøpe i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min en mnd. Datteren min blir snart to år og hun elsker vogna. Den er kjempegod for henne å sove i også, hun kan ligge helt flatt og godt skjermet av den store kalesjen. Anbefales.

 

Eneste minuset jeg har oppdaget er at den kan tippe sidelengs fremover. Vet ikke om dette er et problem for trehjulinger generelt siden dette er min første, men det må man være litt obs på.

 

-Og så er den ikke så lett at det gjør noe, ganske tung vogn, men syns det svingbare forhjulet veier opp for vekten.

 

Etter min mening er dette en MYE bedre vogn enn f.eks Quinny freestyle 3xl, nettopp pga størrelsen. Barnet har veldig god plass i vogna, det er viktig, syns jeg. Vi har god plass til voksipose fremdeles.

 

Sorry at dette ble veldig rotete, men håper du ble litt klokere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...