Gå til innhold

TIPS fra min akupunktør:-)


snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Dere har sikkert hørt det før, men da jeg var hos Vibeke Fjeld i dag understreket hun hvor viktig det er å holde mage/hofte/rumpe-regionen varm under hele forsøket:-)

 

- Bruk gjerne en avklipt ull-longs under skjørt/bukse, selv om det ikke er vinter lenger.

- Drikk varme drikker (litt forsiktig med for mye kaffe). Da blir tykktarmen varm og den ligger lunt rundt livmora.

- Pakk deg inn i pledd - gjerne med ei varmefalske på magen/ryggen eller under føttene, når du slapper av i sofaen på kvelden.

 

LYKKE TL!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varmeflasken har blitt en god følgesvenn her i hus :)

Men varm drikke.... Holder deg seg varmt hele den veien? Blir det ikke lunket før det når frem?!

 

Jaja, er glad i varme drikker jeg. :) Så here I go uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibeke sa at varm drikke går rett til tykktarmen (skal jo ikke fordøyes via tynntarmen), og at den måtte drikkes når den var så varm som mulig (uten å svi av tunga he - he...) Da har det visst effekt.

 

Hun anbefalte varmt vann - og det smaker jo IKKE godt, men jeg er villig til å gi det et forsøk.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal prøves. Jeg må innrømme at jeg er fæl på kaffen. Kanskje på tide å gå over til te, ihvert fall på kvelden.

Det med pledd hørtes nå bare deilig ut. Det er jo ikke ganske sommer enda.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...