Gå til innhold

Hvis noen ringer.. (utenom tema)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

som du ikke kejnner så godt og sier de kommer på besøk om 3 minutter. Både du og huset er bombet. Hva velger du.. stelle deg selv eller huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville depserat prøve å stelle både meg selv og huset, og ende opp med halvveis ingenting. kanskje ta på rene klær, vaske ansiktet og under armene, + samle sammen mest mulig oppvask fra rundt omkring og lodotter fra gulvet. det ville jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville sagt at det var dumt, for vi er akkurat på farten ut på besøk til noen nå. Kan dere komme imorgen isteden? (evt i kveld etter at vi har "kommet hjem"). Jeg pleier ikke å lyve, men jeg slipper virkelig ikke noen inn når både jeg og huset er bombet... Får grøsninger ved tanken... Samboeren har en gang hatt besøk av en venn når det så helt forferdelig ut her... Jeg hadde akkurat vært syk og hadde ikke rukket å rydde + at vi hadde en baby... Er fortsatt kjempeflau når jeg tenker på det... Nei, tror jeg går for en nødløgn her, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er alltid pen jeg, det sier iaf mamman min;)

 

Nei blir nok litt av hvert ja. Sleng ting inn på et rom og lukk døra:) Pell de største hybelelefantene og fjern oppvask. Gjerne mens børsten dras gjennom håret og tannbørsten stikker ut av munn og den hølete joggebuksa er på vei av. Jammen godt man er kvinne og flink til å gjøre mange ting på en gang sier jeg bare:))

 

Og utrolig hvor mye man faktisk rekker å gjøre på 3 min hvis man må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde uten tvil sagt at jeg var på farta ut døra, men om vi kanskje heller skulle planlegge en annen dag?

Jeg er av de som plages med støv på hjernen, så jeg hadde ikke vært bekymret for rot. Dessuten er småbarnsfamiliers hus normalt utstyrt med litt bomber, hvis ikke var det jo ikke levende barn der:o)

Men, jeg for min del trives ikke med uanmeldte besøk -Kanskje etter en lang, sosial dag på jobben mm.

 

Nei, slikt må man avtale lenger enn 3 min i forveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt at det ikke passet. Evt funnet på en hvit løgn og sagt at jeg akkuret var på vei ut døra eller noe sånt... ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyyyy!!!!!!!! Så du VAR egentlig hjemme den gangen jeg ringte du da eller????? skamme seg ;o)

 

Vel jeg har nå sett deg både usminket og i kosebukse jeg og tror vel i grunn du ikke hadde brydd deg. Eller? hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville sagt det ikke passet.

Vi har holdt på med flytting, og det ble en del rot etter det.

Var en stund tid vi hadde masse sorte søplesekker med klær og ditten og datten rundt om, og jeg ble selvsagt syk og sengeliggende... lå i sengen og hadde så dårlig samvittighet for at jeg ikke orket å ta det....

og dagen etter jeg hadde kommet meg på beina kom plutselig et par venner til sambo inn her...helt sånn plutselig...!!

 

Uff jeg ble så flau....!!!

etter det låste jeg døra, og sørget for at rotet ble borte.

 

Og måtte jeg velge en av delene hadde jeg selvsagt tatt huset først!!!

Slengt på meg et par store solbriller kanskje..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...