Gå til innhold

Tror kanskje jeg hører til her..


To gutter + en til?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt uggen i over en uke nå. Vi har bare hatt sex to ganger uten prevensjon, (altså siden sist graviditet) og det var 7. og 8. april. Bare tre-fire dager senere ble jeg uvel, og måtte tisse ofte, besvimte når jeg reiste meg raskt (det var det som gjorde at jeg skjønte jeg var gravid sist), fikk mer utflod, og noen dager senere igjen stakk det jammen litt i puppene mine også. Men det er jo helt absurd tidlig å få symptomer - jeg kan liksom ikke helt tro det.

 

Vi hadde planlagt å prøve å få nr. 2 i juni, men så bare ble det slik det ble, og nå lurer jeg veldig. Siste mens kom bare ikke (er ofte litt uregelmessig, jeg testet da det hadde gått to uker over tida, og den testen var negativ). Testet i dag tidlig, og tror jeg så en svak, svak strek. Det er jo bare det at man blir helt rar i hodet av å gå og tenke på om man er gravid eller ei, så jeg er slett ikke sikker på om jeg faktisk så noen strek. Skal teste igjen torsdag morgen, det er lenge å vente, og jeg blir nok litt utålmodig innen den tid, ja. På en måte tenker jeg at jeg er gravid siden jeg synes jeg har alle symptomene, på den annen side kan jo alle bare tilskrives tilfeldigheter eller andre ting; snev av omgangssyke, lavt blodtrykk, urinveisinfeksjon, sopp etc.etc.

 

Vel, vi får se på torsdag. Hvis jeg er gravid, skulle jeg såvidt jeg skjønner ha termin helt i begynnelsen av januar, men det er jo litt vanskelig å beregne når jeg ikke vet siste mensdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.. :-o)

Hvordan gikk det med den nye testen da?

ja enig med deg at man blir jo helt sprø av å gå å tenke; er jeg eller er jeg ikke! spesielt når man "føler" seg gravid å får neg. resultat!

Men det er bare å "stå på" :)

Håper du blir med her da! Lykke til:-o)

klem klem**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...