Gå til innhold

hengemage :(


Gjest

Anbefalte innlegg

buuu. etter fødselen fikk jeg skikkelig hengemage, og det blir ikke noe bedre nå som jeg har gått ned noen kilo, heller værre. Hva gjør man med det da? Vet man kan ta en opperasjon, men blir dette dekket? og hva hvis man blir gravid igjen? Og når kan man ta en sånn operasjon? Noen som vet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er du ikke alene om :( Har den jeg og... Du får det dekket ja, tror de måler den og noe greier, har eg ihvertfall hørt. Hør med legen din. Men min lege sa at du helst skal være ferdig med å få unger før du gjør det, ellers er det jo bare "bortkastet" penger. For staten ihvertfall, ikke for oss som må leve med dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har tenkt tanken på å opperere meg... Men legen min sa jeg hadde for lite hengemage så :o(

Men jeg har faktisk skrubbet og massert min mage litt fastere, hehe :o) An hver dag så tar jeg en dusj hvor jeg skrubber magen og andre plasser hvor det er slappt og strekkmerker i rundt 10-15 min, til det gjør vondt og blir litt sårt og rødt. Snakket med en hud spesialist og hun sa det var sunt for huden å bli skrubbet slik at ny hud kunne danne seg raskere. Det hjelper faktisk! Jeg bruker også en slik cellulitt massasje børste o 10-15 min på samme områder og det gjør underverker for celulitt områdene det kan jeg love deg! hehe :o) Men det er jo litt jobb....bruker jo 3 kvarter i dusjen liksom, men det er absolutt verd det! Huden blir fastere og mye gjevnere og glatt. Bruker mye fuktighetskerm på de områdene etter jeg har dusjet.

Føler meg såååå mye bedre og flottere etter denn "behandlingen" :o)

 

Bare et lite tips :o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heg har lest ett sted at du skal ha ekstremt til hengemage før staten betaler operasjonen for deg.

Da må den nærmest hemme deg i ditt daglige virke.

 

Så de aller fleste av oss må nok punge ut selv, da vi ønsker fjerne magen av kosmetiske årsaker, iallefall er det sånn her.

 

Og jeg har fått skikkelig hengemage. Sånn at jeg må løfte på den...kan legge en penn under den når jeg står.....og penna ramler ikke ned for å si det sånn.....

Jeg tok ks.

 

Men hos meg har den bilringen som er over navlen og så blitt så enorm............Herregud, det er heilt grusomt.

 

Drømmer om sånn extrem makeover............tenk å kynne legge seg ned og vokne ti timer senere, fettsugd og oppstrammet ..............åh.....

Og da skulle jaggu dobbelthaka bort også.........

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt vi har drømmer :) Jeg kan nok hjemme ting under magen min uten at det detter ned. hehe.. fin måte og smugle ting på kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...