Gå til innhold

Kan dere fortelle hvor tidlig gravi-testen slo positivt ut på dere:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde vært interessant å vite hvor tidlig gravi-test slo ut på dere. Hvor lenge før ikm evnt og om det var morgen urin eller ikke?

 

Sitter å "brenner" på å bruke en cb nå men all fornuft sier jeg bør vente til imorgen med morgen urinen men jeg har sååååååååå lyst:-0

 

Har noen av dere forresten hatt veeeldig mye stikninger i sidene som symptom? Jeg har det daglig og har mye mens-smerter om kveldene?

 

Hva sier dere eksperter????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

første gangen slo ikke testen ut positivt før 5 dager etter IKM, denne gangen slo den ut dagen etter IKM, begge ganger med morgenurin.

Skjønner godt at du har så lyst til å teste, men det er sikkert lurt å vente til morgenen, ihvertfall hvis det er før IKM.

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm dagen testa jeg med cb, kl var da over 17 om ettermiddagen, så ingen morgenurin der i gården.

 

Senere samme kveld testa jeg med qr, den viste svaaaaakt positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brukte billigtester fra babydreams.dk og fikk svaakt positivt 3 dager FØR ikm. testet med cb dagen før ikm og den slo ut sterkt positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt med strips 9 dager etter eggløsning, negativt på 10 dagen, positiv på 11 dagen. Lurte fælt, så ventet med å teste igjen til dagen før IKM, blått kryss med CB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. jeg tok test samme dag som forventet mens, og den var svak positiv. testet dagen etter jeg skulle ha mens og da var den sterkere positiv. har vært igjennom prøverørsbehandling og da tar man test samme dag som forventet mens. venter du noen dager over så er du sikker. er nå 10 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test på ikm dagen.Men det var med en billig test tatt om morgenen.Tok en cb dagen etter på ettermiddagen.Den ble kjempe positiv:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt med cb ei uke før ikm på morgenurin. Fikk så lyst til å prøve, og fikk jo høre på apoteket at CB ikke tester feil positivt. Hadde sikkert blitt litt "skuffa" om den hadde blitt negativ da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test 2 dager før ikm og da ble den svakt positivt :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om det var samme dagen som ikm el tre dager før. Jeg tok ihverfall en test en el to dager før som var negativ fordi det var for tidlig, så plutselig fikk jeg en positiv test en -to dager etter og den var ikke engang tatt på morgenurin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...