Gå til innhold

1år siden...


babysoon?

Anbefalte innlegg

...jeg hadde en MA... Og INGEN bebis i magen min så langt...

 

Kjenner tolmodigheten min blir satt på prøve nå...

Skal bestille time hos fastlegen min nå tenkte eg..

Tenkte også på Akupunktur. Noen som har erfaring med det? Hva sier jeg når eg bestiller time? Hvor stikkes nålene...? er d vondt?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring med det, men har tenkt på det samme. Håper du gir oss noen tilbakemeldinger dersom det viser seg at akupunktur er verdt å prøve. Jeg syntes det vanskeligste er å vite hvilken en skal velge. Jeg bor i en stor by; ergo mange som driver med det.

 

Tror ikke det er vondt. Jeg innbiller meg at de stikker en i korsryggen, men aner ikke hvorfor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Syns du skal ta deg en tur til legen ja, absolutt. Ellers så er refleksologi noe som er kjent for å hjelpe hvis du vil gå den alternative veien, det er som akumpunktur, bare nuten nåler, istedet trykker de på soner... Men gå til legen uansett. Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det lykkes for deg snart.

 

Jeg ville gått til en akupunktør som har mye erfaring med/spesialistert seg på barnløshet og graviditet. Det har blitt ganske vanlig. Jeg ville bare ringt og sakt at jeg ønsket hjelp til å bli gravid.

Den første timen er lang og de spør masse spørsmål om syklusen, menstrasjonen osv. Og så ser de på tunga de om måler pulsen.

 

Når det gjelde nålene så kommer det ann på hva du trenger hjelp til. Jeg får nåler på føttene, i hodet, på maven og to rett over skambeinet. Men jeg har regelmessige eggløsninger så nålene settes for å styrke livmoren og blodet. Det gjør bittelitt vondt når hun sette de, men så går det over med en gang. Er bare deilig å ligge og slappe av en halvtimes tid.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...