Gå til innhold

Jeg har vært på ultralyd idag


Jeg er HAR FØDT!!!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk se en baby som sugde på tommelen hele tiden.. Kunne telle fingre, se hjertet og alt var bare perfekt.. sukk.. babyen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på gråten jeg.. Og samboern måtte roe seg ned med noen øl etterpå.. Han ble helt satt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt er bra med den lille:-) Så, faren din tok feil da? :-)

 

Vi var hos legen i dag og fikk høre hjertet slå! Var litt bekymret fordi det tok så lang tid å finne hjertelyden - men, til slutt fant han den og da var det ingen tvil! Har aldri hørt et hjerte slå så fort før:-)

 

Gleder meg kjempemasse til UL, hele en måned igjen...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja pappa tok (heldigvis) feil.. he he.. Men dere kan glede dere til UL, det var helt fantastisk. Jeg gleder meg vilt til neste gang, kanskje vi da får vite kjøø også.. Jeg tror jeg så en utovertiss, men kan ha blitt lurt av navlestrengen..

 

Terminen er forresten fortsatt rundt 28.oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempespennende å finne ut kjønn!!

 

Begynner å tro at jeg har en liten gutt i magen, men det er jo bare 50% sjangse for at det stemmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også på ul i dag. Såååå deilig å få vite at alt står bra til med den lille.

Fikk vite at vi skal ha gutt og det er litt gøy siden vi har jente fra før :)

Tulla var med å så på lillebror. Hun pekte på skjermen å sa "gutt" (hun sier gutt til alle barn da...) Hun skjønte nok ikke så mye av det, men litt fasinert ble hun da.

 

Det ble plutselig så virkelig at vi skal ha en til. Har liksom ikke tatt meg tid til å tenke så mye på det denne gangen. Tulla er jo i fokus hele tiden. Og nå skal vi plutselig ha en liten gutt også. Fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vår første, så det var helt merkelig å se det nye livet på skjermen.. Jeg skjønner såååå godt hvordan dere har det idag!!

 

Og jeg ser at jeg har skrevett kjøø.. oppe på siden, men det skal selvsagt være kjønn.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også! Deilig å ha det overstått.Vet ikke hvorfor, men jeg har vært mer bekymret denne gangen. Alt stod bra til. Gutten sugde på totten og var så langt vi kunne se helt i orden. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...