Gå til innhold

Jeg fikk høre babyen min i dag:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 16+6, men jordmor sa likevel at hun ikke kunne garantere at hun fant hjertelyden. Det kom visst veldig an på hvordan den lå sa hun. Men med det samme hun satte dingsen på magen, så dunket det som bare det! Far ble helt snål, gikk bare og gliste:-) Var nok ganske spesielt for han også å få høre.

 

Nå lurer jeg på en ting - på helsekortet skrev hun noe under Fl./min - er det hjertelyden? Det står i alle fall 144 der, og det kan vel stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok hjertefrekvensen hun skrev opp. Koselig at dere fikk høre den da :) kos dere med magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Snuuppa og livmme:-)

 

Kom liksom ikke på å spørre mens jeg var der, glemte alt idet jeg hørte lyden...

 

Kos dere med magen dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chidera.

Så koselig! Det er befriende når man har sånne dager... Iallefall når man har vært litt spente...

Skal til JM neste mandag - er spent da når hun skal lytte.

Har tenkt litt på det jeg sa sist - legen mente jeg var kortere, men babyen er jo 2 uker kortere enn meg... Så da stemmer det jo sånn ca med det jeg har ment...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til JM i morgen for første gang, og håper å få høre et lite hjerte slå for mamman sin! Har sett nurket på UL, men tror det blir litt anderledes når jeg får høre lyden selv! Gleder meg vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...