Gå til innhold

Gravide i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Tromsø jenter!!!

Det "skal" være treff hver onsdag på Aunegården. Annenhver onsdag klokken 12.00 og 20.00. Nå kommende er det klokken 20.00.

Se på BIM-treff linken på det orange på siden her, og bla dere frem til troms. Er ikke alltid det blir satt opp treff =)

Jeg har bare vert der en gang før selv, men hadde tenkt meg en tur i morgen hvis det er andre som har lyst!

Annonse

Jeg har litt lyst å komme, har ikke vært med før. Skulle liksom vente på magen jeg også, men sjøl om jeg snart er halvveis er magen nokså liten :) Er det mange av dere andre som kommer? Har ikke lyst å sitte på Aunegården og blomstre mutters alene.

Nei, har ikke vært før. Jeg har jo tenkt å dra på disse treffene, men syntes det var best å vente til jeg var forbi de 12 kritiske ukene. Etterpå ville jeg vente på magen, men den er jo ikke akkurat blitt så stor.

Annonse

Tenkte på det. Vi må vel bare se etter noen som har større mage enn oss og følge med på hvor hun/ dem setter seg. Tør ikke akkurat gå bort til fremmede damer å spørre "unnskyld, er du gravid?". Tror ikke det faller i god jord hvis hun ikke er det....

Thihi... Unnskyld er du gravid, og skal møte andre gravide...

Må kanskje ha en avtale kanskje... Når jeg føler meg klar tror jeg at jeg helst avtaler med noen her inne, og så kan vi for eksempel avtale at jeg har rød genser, eller noe såne....

Kan vi ikke chattes litt på MSN før vi møtes da?? =)

Bli litt kjent sånn, så er det ikke så skummelt heller......

Hadde lyst på treff i kveld, men er så sliten..

Blir en daff kveld på sofaen på meg i allefall..

Men legg dere til på MSN hvis dere har lyst å bli kjent!!

[email protected], er min adresse i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...