Gå til innhold

Gravide i Tromsø?


Mammas lille venn

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om det er BIM-treff i Tromsø, eventuelt hvor og når? Er gravid i 21 uke, og synes det hadde vært morsomt å treffe andre gravide i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia:)Har ikke hørt noe om slikt treff her,men mulig det er.Nå er de også sluttet med svangerskapskurs fikk jeg vite i dag,litt kjedelig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Tromsø jenter!!!

 

Det "skal" være treff hver onsdag på Aunegården. Annenhver onsdag klokken 12.00 og 20.00. Nå kommende er det klokken 20.00.

 

Se på BIM-treff linken på det orange på siden her, og bla dere frem til troms. Er ikke alltid det blir satt opp treff =)

 

Jeg har bare vert der en gang før selv, men hadde tenkt meg en tur i morgen hvis det er andre som har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det da?Mange som var der?Har aldri vært på slike eller hørt om det.Det kunne sikkert vært artig å møte andre gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja, kanskje et treff etterhvert... Er bare 14 uker på vei, så jeg tenker jeg venter til jeg har fått litt mage først, så kanskje jeg tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja =)

Husker jeg også ville vente på magen først...

 

Er ikke skummelt i det hele tatt. Når jeg var der var vi 5 stk, men har hørt at de har vert opp til 20 stykker!! Jeg har nå bare vert der en gang jeg da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst å komme, har ikke vært med før. Skulle liksom vente på magen jeg også, men sjøl om jeg snart er halvveis er magen nokså liten :) Er det mange av dere andre som kommer? Har ikke lyst å sitte på Aunegården og blomstre mutters alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt bestemt meg enda..,men tror det hadde vært artig:)Bli kjent med flere,kanskje men kan trille ilag senere.Har du vært før?Du hadde rett,det er ikke kurs her lengere.De satser på parveiledning etter fødselen i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke vært før. Jeg har jo tenkt å dra på disse treffene, men syntes det var best å vente til jeg var forbi de 12 kritiske ukene. Etterpå ville jeg vente på magen, men den er jo ikke akkurat blitt så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,tenkte på hvordan man skulle kjenne hverandre igjen..Eeeh,du kan du reise deg litt så jeg får se på magen;)Trenger vel ikke mage for å komme da:)Har litt mage nu,syns den kom fort..Skal ut å spise nå,føler ikke for å lage middag i dag-så da blir det enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på det. Vi må vel bare se etter noen som har større mage enn oss og følge med på hvor hun/ dem setter seg. Tør ikke akkurat gå bort til fremmede damer å spørre "unnskyld, er du gravid?". Tror ikke det faller i god jord hvis hun ikke er det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi... Unnskyld er du gravid, og skal møte andre gravide...

 

Må kanskje ha en avtale kanskje... Når jeg føler meg klar tror jeg at jeg helst avtaler med noen her inne, og så kan vi for eksempel avtale at jeg har rød genser, eller noe såne....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke chattes litt på MSN før vi møtes da?? =)

Bli litt kjent sånn, så er det ikke så skummelt heller......

 

Hadde lyst på treff i kveld, men er så sliten..

Blir en daff kveld på sofaen på meg i allefall..

 

Men legg dere til på MSN hvis dere har lyst å bli kjent!!

[email protected], er min adresse i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...