Gå til innhold

BRYSTBETENNELSE.LURER PÅ KOR LENGE DET GÅR


nattinatt

Anbefalte innlegg

Før tablettene hjelper dersom de er rette for meg.Er Ekvaccillin 500 mg,isju dager.Guten min er 19 mnd,og eg har store mengder mjelk,men no drikker han mindre.Og eg skulle prøve å pumpe litt mindre...

For å få ned produksjonen.Men så er eg jo plaga med tilstoppa melkeganger,sjølv om eg tar både lecitin,og de fleste forhands regler.

Har to tilstoppinger som eg ikkje fekk opp,rundt bryst vorta.Så vart det bb.

Ikkje høg feber,men lasen,og skikkelig vondt i brystet,med ein stor klump i.Kom ut litt puss igår,men det la seg ikkje oppå bomullen.

Fekk med tabletter for å avslutte amminga og.Ein anna sort enn dei eg prøvte ein gong før.Desse skal ein ta to tbl ein gong.Dei heiter Dostinex.Er det nokon som har erfaring med desse??

Dei eg tok sist,hjalp lite.Var det Parodeldei heitte?

Men veit ikkje om eg er helt klar enda for å slutte,eller guten min.Nett begynt no medlitt anna drikke.Mn vist dette ikkje gir seg,eller han vil slutte,tar eg tbl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du rett ab så burde du kjenne stor forskjell i løpet av en dag. Du tok vel melkeprøve hos legen??

Du kan redusere melken i tillegg ved å spise salvie og peppermynte. Det får du i kapsler på helsekosten, evt bruke det i maten (salvie er godt sammen med svinekjøtt), evt ved å knaske peppermyntedrops til den store gullmedaljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takkfor svar.Jaeg hadde ein topp om kvelden der eg vart meir hoven i kjertlene mot armen,og er raud stripe opp mot arm hola,men allmenn tilstanden kom seg allerede til kvelden.Er fortsatt litt tett i brystet,men kjenner det minker litt og litt.Har kome meg mykje no sidan tirsdag.

De har vist ikkje for vane å ta mjelke prøve her i kommunen..Gjorde det ikkje for ni år sidan heller.Og då vart eg ikkje kvitt det skikkelig.Var til turnus kandidat,som var å rådførte seg med fastlegen min,og slik eg forsto det,hadde han vist mest vore opptatt av at eg skulle slutte å amme..

Har henta heim tablettene,men vi er vel ikkje heilt klar for det enda eg og vesle guten.Men antibiotikaen eg fekk,er iallefall den typen som hjelper best,mest breid spektra,og anbefalt når eg les inne på mor og barn sidene,og lege tids skrifter.Ho ville gje meg apocilin først,men det sa eg ikkje hjalp meg sist.Får sjå korleis det går,blir eg mykje plaga framover og med tette mjelke ganger,får eg gje meg å amme.Prøvt det meste der no etterkvart.Lecitin kapsler tek eg kvar dag,behandlende dose.Prøvt ulike typer alt.beh.Dette vart slik etter eg hadde så mykje tull for ni år sidan.Kanskje arr i enkelte mjelkeganger har eg tenkt.Har heile tida i dette brystet ein liten klump.Men egentlig er det det andre som har vært mest tett.Men trur eg har fått redusert prod. eindel på det brystet allerede.INgen problem då han amma kvar andre time!

Ja tenkte kanskje prøve peppermynte te el noko.Men tenkte gjerne produksjonen gjekk litt ned på dette brystet som produserer mest etter å ha vært så tett.Men takk for gode råd.Vil prøve det først enn å slutte så brått.Det måtte eg for ni år sidan,med oppknytte bryster, og hormon tbl.Det var helt forferdelig.Med mengder med mjelk,tok det si tid ja.

Ja ja tida får vise.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg liker ikke dette med stripen...

Kommer den igjen er det verdt å faktisk sjekke hos legevakten, det er en mamma her på siden som faktisk fikk blodforgiftning av bb...og det ser man ved slike striper som går mot lymfekjertlene. Det kan være alvorlig, og er en akuttsak.

Hvis ikke klumpen blir helt borte etter denne runden så ville jeg bedt om henvisning til ammepoliklinikk/kvinneklinikk, der de kan sjekke ordentlig. Det er mulig å ta ultralyd av puppen og se hva som foregår der inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg formulerte meg nok litt feil i stad,for det var ikkje stripe,men små raude felter,meir som på brystet.Ikkje som ved blodforgiftning.Ja UL må vel gått an å tatt av brystet?

Har nemlig lurt på den klumpen som eg har heiletida i brystet.Ikkje sikker når eg ikkje ammer då men.Har fastlegen kunnskap nok til å sjå trur du?

Skal til han i neste veke.Kunne hørt då

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dostinex etter måneder med brystbetennelse, og det funket veldig bra. Etter 3 dager var mesteparten av melka borte, og etter en uke så godt som ingenting igjen, og jeg ble frisk som en fisk. Helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott,så veit eg det.Virker sikkert bedre enn dei som eg hadde prøvt tidligere då ja.Blir det meir tull etter ab kuren,tar eg nok dei.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...