Gå til innhold

En hyllest til våre menn;-)


rar78

Anbefalte innlegg

Vet det er mange her inne som sliter med sine menn. Vil med dette innlegget oppfordre alle til å komme med litt ros og fine, morsome og gode historier om våre kjære. Det er mange flotte gutter der ute nemlig! Men kanskje vi av og til trenger og minne oss selv på det...

 

Min kjære er fantastisk! Han jobber masse ekstra så vi skal få en fin sommer sammen uten å tenke på penger. Han maserer bena mine hver dag, han nekter meg å bære noe tungt, han ringer meg fra jobb hver dag for å høre hvordan jeg har det.

 

Hvis jeg nevner noe jeg har lyst på så står han med bilnøkklene i hånden før jeg får sukk for meg og er klar for å kjøre og ordne det. Herlig! Jeg elsker gutten min og er så glad for at vi skal ha barn sammen i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min samboer gjør så godt han kan i en travel hverdag. Hans eneste fridag i uken er søndag og den morgenen står han opp med treåringen slik at jeg får sove :) Han lager middag når han er hjemme og skjemmer meg vekk så godt han kan. Han ordner og rydder i huset når mitt overskudd ikke strekker til. Han er god med meg på alle måter :) all honnør til han for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig... min man er også en helt i mine øyne..

I går lå vi og kosa, jeg holdt rundt han bakfra.. plutselig sier han.. var det deg?? Nei sier jeg og flirer høyt.. det var babyen som tok en helomvendingi magen.. han har ikke kjent det før..er akkurat halvgått..

Han va så søtt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta godt vare på mennene deres jenter:) fint med en sånn side å!!! godt å høre at det finnes gode manneben, hehe:)

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at menn kan få skryt for virkelig verdifulle kvaliteter også,ikke bare en masse ros for å ta i et tak i huset,de popper opp her stadig vekk og imponerer ikke meg en plass.....men dette var fin lesing :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa! Jeg har også en fantastisk mann! :)

 

Jeg er lei av å være gravid og vil bare få det overstått, noe som har ført til at han ikke vet hva han kan gjøre for å skjemme meg bort. Han vet jeg ikke er fornøyd med hvordan kroppen min er blitt, og dermed gjentar han til stadighet hvor fin han synes jeg er. Og han er utrolig tålmodig med mine hormonutbrudd!

 

Så selv om jeg synes svangerskapet er kjipt, blir det bedre av å ha en så god og snill fyr som bare vil at jeg skal ha det bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa!!!

Hurra for de bra mennene =)

Min er bare helt fantastisk, det var han ikke de to første månedene for vi har abortert så mange ganger at han var skikkelig redd... Ikke så lett å være støttende da.

Nå etter ul i uke 10 hvor alt var bra og særlig etter ul på sykehuset uke 17, er han bare helt super.

Tør å slippe seg løs og forberede seg på babyen, vet ikke hva godt han skal gjøre for meg - DEILIG!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig!! Jeg fikk kjeft når jeg var kvalm. Ble forlatt på fødeavdelinge sist jeg fødte. Har aldri tilbudt seg at jeg kan få sove en lur, de kveldene han vet det ikke blir sex tar han ikke i meg og er det noe jeg ønsker vi skal kjøpe eller ordne skjer det først om flere mnd. Nyt mannen din. Det er mange ikke fullt så greie der ute ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min kjære involverer seg mye mer nå enn før. Kanskje har det noe med at magen har blitt "tydelig". Han gleder seg til å bli pappa, noe som varmer veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, min mann er verdens beste!!Selv om han er en rotekoppp, er han verdens snilleste, og er så opptatt av den lille jenta i magen. Hver kveld når vi har lagt oss synger han natta-sanger for henne før han kysser oss begge god natt. En på munnen og en på magen... Han gir meg komplimenter hele dagen lang om hvor flott jeg er til tross for at jeg føler meg som en hval!! Alltid et positivt ord på lager!

 

Gleder meg sååå til å få barn med ham!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mann er også kjempe snill. han arbeider to fulltidsstillinger hverdag og en i helgene for at vi skal få nåkk penger. jeg er nemlig student på stipend, der er ikke mye å skryte av. han er en rotekopp, ja, men kan ikke si at han har mye tid til å rydde heller da, men det er nemlig det han gjør, han vasker klær og diverse nå han kommer hjem. med et krav da, at jeg lager middag, for det kan han ikke selv=) han elsker meg så mye og jeg elsker han, dette blir et kjærlighetsbarn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...