Gå til innhold

Reise til Spania i uke 12??

Sommerblomsten

Anbefalte innlegg

Vet at jeg sikkert virker fullstendig hysterisk nå, men hva hadde dere gjort. Hadde dere dratt til Spania i uke 12. Legen virket ikke så veldig begeistret for det. Hun påpekte at det ikke akkurat er den beste tiden av svangerskapet å dra.

Har en lang historie med blødninger etc fra tidligere svangerskap. (da også på tur til Spania) Blææh har jo lyst til å dra da, men ikke til enhver pris.

Hva hadde dere gjort?

Fortsetter under...

Jeg skal til London om 1,5 uker og er i uke 26 med tvillinger nå. Spurte gynekologen hva hun mente om det og mente vi skulle dra og kose oss. Må bare være flink til å lytte til kroppen og ta flere pauser og ha med meg svangerskapsskjemaet i tilfelle noe skulle skje sa hun. Og så anbefalte hun at vi reiser oss opp og går litt for å strekke på bena litt under flyreisen for det er jo tross alt økt fare for blodpropp når man tar fly og er gravid. Men jeg har ikke hatt noen komplikasjoner i svangerskapet heller når det skal sies...

Jeg har faktisk vært i utlandet i begge mine forrige svangerskap også og det har også gått kjempefint. Da var jeg 3-4 mnd på vei begge gangene.

Tror alt går fint bare vi tar det litt mer med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...