Gå til innhold

Reise til Spania i uke 12??


Sommerblomsten

Anbefalte innlegg

Vet at jeg sikkert virker fullstendig hysterisk nå, men hva hadde dere gjort. Hadde dere dratt til Spania i uke 12. Legen virket ikke så veldig begeistret for det. Hun påpekte at det ikke akkurat er den beste tiden av svangerskapet å dra.

 

Har en lang historie med blødninger etc fra tidligere svangerskap. (da også på tur til Spania) Blææh har jo lyst til å dra da, men ikke til enhver pris.

 

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

jeg reiste til estland da jeg var 20 uker på vei med tvillinge, men jeg har ikke vært plaget av blødninger jeg da....det var ikke noe problem for meg, men det er nok veldig langt hjem hvis noe skulle gå galt

 

Lenke til kommentar

Jeg skal til London om 1,5 uker og er i uke 26 med tvillinger nå. Spurte gynekologen hva hun mente om det og mente vi skulle dra og kose oss. Må bare være flink til å lytte til kroppen og ta flere pauser og ha med meg svangerskapsskjemaet i tilfelle noe skulle skje sa hun. Og så anbefalte hun at vi reiser oss opp og går litt for å strekke på bena litt under flyreisen for det er jo tross alt økt fare for blodpropp når man tar fly og er gravid. Men jeg har ikke hatt noen komplikasjoner i svangerskapet heller når det skal sies...

Jeg har faktisk vært i utlandet i begge mine forrige svangerskap også og det har også gått kjempefint. Da var jeg 3-4 mnd på vei begge gangene.

Tror alt går fint bare vi tar det litt mer med ro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...