Gå til innhold

Bekkenløsning på gang...?


curly sue

Anbefalte innlegg

Har i de siste dagene hatt en del smerter som kommer og går, det er svært kraftige ilende smerter, særlig langs isjasnerven bak på venstre ben, og i dag etter en dag på jobben, hoggende smerter foran i lysken på høyre side, og nedover på framsiden av låret....

Kjenner jo at det ikke skal rare bevegelsene til før jeg får vondt, og det kjennes ut som hele bekkenet og nedre del av ryggen, er litt ustabilt.... Er dette begynnelsen på den forhatte bekkenløsningen, mon tro?, eller er det bare sånn, fordi kroppen er litt slarken om dagen.... eller har det rett og slett ingen ting med graviditeten å gjøre...? Hva tror dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig ut som bekkenløsning.

 

Akkurat samme symptomer som jeg har og jeg har bekkenløsning, definitivt. Hadde det i forrige sv.skap og, ikke gøy nei :(

 

Gå til legen og få henvisning til fysioterapaut hvis det er bl. Fysio kan hjelpe litt iallefall for du lærer endel triks på hvordan du skal bevege deg o.l uten å få vondt.

Ellers har jeg hørt av ett par venninner at akupunktur skal være effektivt, noe jeg har tenkt å prøve snart.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, er litt redd for at det er det det er ja....Hatt noen litt roligere dager på jobb nå, så da har det gått litt bedre...

Flere som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je har akkurat de symptomene som du beskriver, føles som om jeg er demontert og skrudd sammen skjevt igjen, sånn at det er noe som ligger og skurer mot hverandre! Har også veldig vondt i noe som føles som beinet "midt i rumpa" (halebeinet?). Håpløst å prøve seg på å gå på hardt underlag som f.eks kjøpesenter, da verker det overalt, avogtil helt ned i hælen når jeg står på den ene foten. Vanskelig når jeg har en jobb som krever at man er på beina for det meste, har vært sykemeldt i 3 uker, men føler legen er skeptisk.. Ikke så flink til å tale min sak, så sambo har krevd å få være med i morgen:)

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...