Gå til innhold

Noen mødre med en sykdom som kan gjøre at man får b.hageplass litt mer sikkert?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HAr en sykdom som gjør at jeg virkelig trenger plassen til dattern min... noen som har erfaringer med at man blir prioritert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du legger med en lege-erklæring så skal også mors/fars sykdombilde tas med inn i bilde.

En venninne av meg var veldig deprimert og fikk bhg. plass til datteren sin på det grunnlaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diabetes, og fikk attest på at jeg har det fra legen min. Han skrev ikke noe mer. Og jeg fikk plass. Vet ikke om det var det som var grunnen, men det var veldig mange som ikke fikk plass i år her jeg bor.

 

Men har du ting i dagliglivet som gjør at livet ditt er "vanskligere" så legg ved attester på det.. Og så avgjør kommunen om din "ting" er viktig nok for å få prioritert plass..

 

Som ei venninne sa til meg. Bruk det for det det er vært og derfor leverte jeg også en bekreftelse på min diabetes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg er dum nå.....men hvorfor er diabetes en grunn til at du skal få prioritert plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de brukte attesten min, men min hverdag er jo anderledes enn den hadde vært uten min kroniske sykdom.

Og alle grunner til at hverdagen er vanskeligere kan brukes til å få prioritert plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...