Gå til innhold

Ja, ja


puppi1

Anbefalte innlegg

så var det over for denne gang. Det ble dessverre negativt, men det var jeg nesten forberedt på - jeg må ta noen hjemmetester bare for å ha det litt i boks - dere vet sånn at ikke slaget i magen blir så altfor tungt.

 

Mensen har ikke kommet, men den kommer nok om et par dager.

 

Det som var litt leit å få på telefonen var at de sa det var siste forsøket vårt på Riksen. Det hadde vi ikke avtalt - vi ønsker å ta et forsøk til for egen regning i september. Sykepleier Siri måtte sjekke med legen før hun kunne bekrefte om vi fikk lov. Det står så mange i kø å venter at de har satt en grense på 1 betalingsforsøk etter de 3 vanlige (vi har tatt 5 - 4 vanlige og 1 frys). Det som er spesielt er at jeg har blitt gravid 2 ganger så sjansene er store for at vi kan få det til igjen.

 

Uansett skulle vi få komme inn til samtale før det ble endelig avgjort - det var visstnok litt mer vurdering fra sak til sak.

 

Jeg forstår godt at man må sette en grense et sted for noen, men det er litt frustrerende å bli sendt et nytt sted når du har fått det til på ett sted. Selv om det er off. sykehus. Er det noen som har fått samme beskjed?

 

Mannen min ble veldig skuffet - han var sikker denne gangen - stakkars. Ja. nå er det bare å bruke sommeren til å komme seg i form slik at det er flotte kropper som skal brukes i september for befruktning. Vi skal nok klare det en gang til....

 

Lykke til alle rugere nå og fremtidige rugere - det går nok bra for dere.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trist!!!!

Jeg er helt sikker på at dere kommer til å klare det neste gang!!!

 

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke noen hyggelig beskjed å få, vi får håpe at Siri ordner opp!

Synd at ikke eggene sitter hos flere av oss, det unner jeg alle her inne.

 

Kos deg sammen med mannen og lykke til videre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit å høre at det ikke gikk denne gangen heller - men hvis du har vært gravid 2 ganger før er det bare å bite tenna sammen og satse alt på neste forsøk. Har dere vurdert Danmark? Mener å ha lest at de har bedre resultater enn i Norge, og hvis Riksen setter seg på bakbeina kan det være greit å ha en plan B...

 

Lykke til videre:-)

 

Trøsteklem til deg & mannen din fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kjære er litt ivrig på Danmark, men jeg føler meg tryggest her hjemme i Norge - hvis Riksen ikke vil kommer vi nok uansett å prøve Volvat eller kanskje Danmark. Min kjære sier - kan vi ikke ta det som en tur...akuratt. Ja, vel - hormonhelvetestur på landsbygda i Danmark, nei, takk jeg tror ikke det....frister heller med en shopping og eggetur til London eller Spania eller noe sånt noe. NY for den saks skyld. Det skal ikke stå på pengene - nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åhh...så kjipt:(( Håper det ordner seg på Riksen for dere:))

 

Masse lykke til:))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei!

 

Utrolig trist å høre, men godt å se at du likevel ikke har gitt opp!!

 

Jeg kan på det varmeste anbefale dere å prøve i Danmark.

Vi hadde 3 mislykka ivf i Norge, og bestemte oss derfor å prøve Ciconia i Danmark. Alt gikk gjennom gynekologen her hjemme i Norge, som har samarbeid med de. Han sendte journalen og fiksa alt!!

Hormonbehandlingen var helt lik, samme medisiner og alt. Vi var i Århus fra mandag til torsdag, Hadde uttak tirsdagen, og innsett på torsdagen. Det de gjorde forskjellig denne gangen, var at de brukte icsi, selv om mannen hadde fin kvalitet også hadde vi assisted hatching og akupunktur før og etter innsett!! utrolig hyggelig personale der!

 

Århus er jo også en veldig koselig by, slettes ikke langt ute på landsbygda!

 

Uansett hva dere bestemmer dere for så ønsker jeg lykke til, men ville bare dele min erfaring - i dag er jeg hvertfall 9+1 og er superlykkelig for at jeg skal bli novembermamma!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...