Gå til innhold

Nå gidder jeg snart ikke mer!!!!!!


kanskjesnart..v/ hjelp av ivf?

Anbefalte innlegg

Vræææææææææææææææl! Jeg orker ikke mer!!!!!!!! Hvordan skal vi klare dette her?? Jeg kommer ALDRI til å bli gravid! Hvordan skal jeg samle krefter til å fortsette med å prøve og bli gravid? Sukk. Gi meg styrke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, så trist at du har det sånn. Hvor lenge har du prøvd da? Hatt noen utredninger? Ikke gi opp, du blir gravid, det må du ha troen på! Det vil bli din tur også, det VIL det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære deg!

 

Huff, det hørtes ikke som du har det så bra nå! Forstår deg så utrolig godt og kjenner så godt igjen frustrasjonen over å aldri få det til. Vræl, bann og gråt av alle krefter og få det ut.

 

Nå er det en mnd siden jeg første gang hørte fra deg, og da var vi veldig oppgitte og langt nede begge to. Men etter noen dager var vi faktisk på`n igjen og fulle av optimisme og tro.Og det kommer vi til å være om igjen og om igjen helt til vi en vakker dag har fått det til. Om en uke nærmer vi oss el og forhåpningene vil være der igjen. Du må aldri gi opp, for dette skal vi få til med eller uten hjelp.

 

Så bra at du har fått legetime, men ikke så bra at det kræsja med eksamen. Jeg vil fraråde deg til å droppe eksamen, men heller råde deg til å få utsatt timen. Det kan helt sikkert være fristende å droppe hele eksamen nå og få kommet igang på sykehuset, men på lang sikt vil du nok garantert angre på dette valget. Om noen dager er du nok klar for siste innsats i eksamenslesinga di, og husk at det er utrolig mye man kan klare å lære seg på kort tid bare man er pressa nok.

 

Min eksamen gikk forresten veldig bra, fikk en A og er strålende fornøyd med det. (selvfølgelig..)

 

Vet ikke helt hvordan jeg kan oppmuntre deg på en slik elendig dag, men jeg håper at dagene som kommer blir langt bedre og at du igjen kan se lysere på både babylaginga og eksamen.

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord, jenter! Jeg har prøvd i 1,5 år, og syns det holder i massevis. All ære til de som har holdt på lenger og som fortsatt prøver. Jeg synes dette er uutholdelig vanskelig til tider, men det er som krysser fingre og tær sier; jeg kommer til å få pågangsmot igjen så snart EL nærmer seg. Men akkuratt nå tenker jeg at jeg ikke orker dette her mer, og sånn er mønsteret hver måned. Har sagt det mange ganger og sier det igjen: hadde ikke klart meg så bra uten dere jenter her inne! Det er virkelig rart at jeg ikke kjenner dere når vi deler så mange tanker med hverandre. Dere skal bare vite at dere er helt supre, dere er virkelig helt unike!

 

Jeg får prøve å lese til eksamen.....i morgen.. Det er så sant som du sier det, krysser fingre og tær, at jeg kommer til å angre på å ikke ta eksamen, så jeg får se om jeg får det til. Men jeg jobber en del også, så det er ikke sånn at all tid går med til å tenke på å lage baby. Bare sånn ca 80 % av den..

 

I kveld skal jeg være barnevakt for min venninnes datter, hun er helt nydelig og min lille gullklump. Så får jeg tenkt enda mer på baby, hehe.

 

Igjen- takk for at dere har prøvd å oppmuntre meg! Dere klarer det, skjønner dere:)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten; gratulerer med eksamensresultatet! A er jo superbra!! Og har du testet deg i dag, Krysser fingre og tær??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid det skal være lett å bli gravid nei !! Merker det her også. Vi har gått i 5 år nå, og hatt problemer, først nå har vi startet utredning for en måned siden.. Kjempekjedelig, og når mensen kommer blir vi kjempesur !!

 

Jeg sier vi kan ikke gi opp ... Ikke gi opp ! Det fins heldigvis også kunstig befruktning , svært mange lykkes med det !!! :)

 

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se det er flere enn meg som har slike dager.. Noen ganger har jeg mest lyst å begynne på pilla igjen.. ja jeg bestilte to ganger til og med!

 

Men så vil jeg ha en baby da.. Men ser ikke ut til at babyen vil til meg:-(

 

Men de aller fleste lykkes jo.. så det er håp:-)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...