Gå til innhold

hvilken rekkefoelge?


BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en kjempegod sminkoer som skal sminke meg paa bryllupsdagen, men jeg maa til frisoeren et annet sted for aa sette opp haaret. Litt tungvint situasjon, men hva boer jeg gjoere foerst? Hvis jeg sminkes foerst, kan jo det oedelegges av vann og spray og saant hos frisoeren, men hvis jeg faar satt opp haaret foerst kan det ogsaa oedelegges med alt staesjet til fjeset?...

Noen tips, jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok håret først. Veldig glad for det for jeg hadde ansiktet fult av hårspray etterpå....... Best å sminke etterpå syns jeg.

 

Håret blir ikke ødelagt av sminken i alle fall! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...