BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg har funnet en kjempegod sminkoer som skal sminke meg paa bryllupsdagen, men jeg maa til frisoeren et annet sted for aa sette opp haaret. Litt tungvint situasjon, men hva boer jeg gjoere foerst? Hvis jeg sminkes foerst, kan jo det oedelegges av vann og spray og saant hos frisoeren, men hvis jeg faar satt opp haaret foerst kan det ogsaa oedelegges med alt staesjet til fjeset?... Noen tips, jenter?
*Lucia* Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Jeg tok håret først. Veldig glad for det for jeg hadde ansiktet fult av hårspray etterpå....... Best å sminke etterpå syns jeg. Håret blir ikke ødelagt av sminken i alle fall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå