Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Kan vi få en liten rapport fra treffet'! Hvem var dere osv Synd vi ikke fikk vært med, men vil veldig gjerne høre litt!!!
*keiko med jente og gutt* Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 så du var ikke der du heller nei...hmmm..jeg glemte det helt jeg...har gått litt i surr av dager og datoer nå i påsken.... venter spent på raport fra dere som var der..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 vi var der. var koselig. var mange som kom. snakket bare med halvparten ca....dvs de jeg satt på bord med.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Vi hadde det veldig koslig på treffet idag..Fikk ikke snakket med alle, det var dumt.Håper dere andre koste dere også..
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 vi fikk heller ikke vært der.. kom hjem fra påskeferien i dag først. men blir gjerne med på neste treff
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2006 Hvem er du da Anonym??????????????????????????????????????????????????????????????? Herlighet, hva er det for et innlegg??? Kan jo stå frem m nick da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå