Gå til innhold

nå er jeg litt på bærtur, håper dere kan hjelpe meg jenter?


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

jeg venter egentlig mensen i morgen. Fikk mensen den 21 mars, og mener da at det har gått 30 dager i morgen.. Men babyverden mener noe annet, de sier jeg ikke skal ha mensen før 20 april.. Jeg teller og teller, og får 30 dager i morgen.. Man skal jo telle med den FØRSTE dagen mensen kommer, som dag 1, ikke sant??

 

Uansett, jeg har ikke begynt å spotte enda. Og det har jeg ALLTID gjort. ca 3 dager før mensen.. Nå har jeg en del utflod, men ikke spotting..

Har også en del vondt i magen, skydes dette pergoen??? Er det derfor jeg ikke spotter? Jeg venter mens i morgen tidlig... (mener jeg selv) og jeg har veldig regelmessig mens.. Alltid 30 dager.

 

Er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, siden sambo har ekstremt dårlig sædkvalitet.. Men lurer på om kroppen min har blitt lurt av pergoen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BIM og babyverden ligger ulikt i sine utregninger, det har irritert meg mange ganger så har bestemt meg for å holde meg til BIM jeg. Jo, første dag i siste mens er dag 1 i syklusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da er du enig med meg, at viss mensen kommer i morgen, da er det dag 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Ja du er på dag 30 i morgen. Riktig at man regner den dagen mensen kommer som dag 1 i syklusen.

 

Har hørt at det er en del som får lengre syklus av pergotime så dersom du har tatt dette denne mnd så kan det hende at syklusen din blir noe lengre. Vet du når du hadde EL?

 

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...