Gå til innhold

Har dere ei "gulerot" å se frem til om forsøkene ikke går bra?


ano`num *17.03.10*

Anbefalte innlegg

Hvordan holder dere nervene i sjakk?

 

Nå har jeg det bra følelsesmessig. Går i en litt sann hverken eller modus.

Men er livredd for et sammenbrudd om dette ikke går bra nå.

Er så mange rundt oss som er gravide. De tar liksom ikke hensyn til at det kanskje ikke går bra. & er i full gang med å planlegge fellesaktiviteter under perm osv.

Kjempeflott om det går bra, og jeg blir gjerne med.

 

Men hva om det ikke går bra??

Har dere laget dere ei gulerot, en eller annen form for trøst?

 

Lurer på om jeg skal prente inn at hvis det ikke går bra skal jeg gå å kjøpe meg noen nye klær. Sann at jeg kanskje klarer å fokusere på det, om jeg rett og slett ender opp med å få mensen i stede for et blått kryss.

Kan det lykkes?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Nå har jeg prøvd 5 ganger - 2 ganger har jeg blitt gravid men det har gått dårlig det også av forskjellige grunner.

 

Min oppskrift er følgende: Lev normalt, reise på tur, ha et annet prosjekt ved siden av (bygg hytte, reise til syden, klipp deg, sett inn i fotoalbum, ta vare på venner, lær deg noe nytt, les en bok) - jeg vet at alle disse tingene høres banalt ut, men de hjelper faktisk og ikke minst ha et godt forhold til din kjære. Ikke "drep" han men husk kjærligheten.

 

Det å kjøpe nye klær er faktisk ikke så dumt - du slipper å legge på deg mange kilo (positivt) ja, ja jeg vet at du har lyst til det men, men prøv å vær med meg litt her. Hjelp venninder som har fått babyer - hvis du orker....jeg orker ikke det, men lever heller singel livet - nyter hudpleie, negler, høye hæler alle de tingene som du simpelt hen ikke kan eller orker som gravid/nybakt mor - de kan du faktisk nyte. Både før og etter forsøk også kan du alltid se frem i mot neste forsøk - det gjør alltid jeg og det gjør jeg raskt - så fort som mulig - maks 3 mnd etter et mislykket et..

 

Det var mine råd...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meeeeeeeeeeeget god på å trøste meg selv med å shoppe meg glad, så går forsøket til hæ*** passer det bra at det er lønn samme uka:-)

 

I tillegg har vi bestilt konsertbilletter og sommerfeire, og vi planlegger også en Thailand-tur. I tillegg er jeg veldig glad i god vin og utepils i vårsola, så går det ikke bra denne gangen skal jeg nok klare å drukne mine sorger sønder & sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...