Gå til innhold

Hvor blir det av puppene?


mira11

Anbefalte innlegg

Heia.. jeg trodde puppene skulle vokse utover i graviditeten.. er nå i begynnelsen av uke 34, men ingen tegn til større pupper.. er jo selvsagt fint å slippe å dra på for mye, men jeg vil jo at de skal funke når bebisen kommer.. Har gått opp sånn ca ti kilo hittill.. og har ikke enorme pupper fra før av.. når kommer de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine pupper vokste heller ikke under svangerskapet. Jeg brukte samme størrelsen på bhen hele tiden. 3 dager etter fødselen, da melken virkelig satt inn, ble de riktig nok noe større. Jeg bruker 80C til vanlig, og nå bruker jeg 80D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestandig hatt små bryster, men gikk fra 70A til 75B rundt uke 12-18... Nå er 75B nesten for smått, og har 4 dager igjen til termin, lurer på om de fortsetter å vokse når all melka kommer rett etter fødsel...

Men siden brystene mine har vokst, har jeg da også fått noen blå-lilla strekkmerker overalt på de, noe som er mindre pent:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har heller ikke vokst, og jeg er 15 dager fra termin.....Har hørt at de som venter gutt ikke får så mye større bryster....????? :)

 

Jeg venter gutt 98% sikkert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...