Gå til innhold

Tror kvalmen begynner å melde seg nå...


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Har ikke vært særlig plaget av kvalme, men i dag så var jeg litt kvalm i morges og det ble bedre da jeg endelig fikk spist noe da jeg kom på jobb.

Men da jeg senere på dagen for n'te gang var på do - så hadde ei annen vært der rett før meg og det lukta ekkelt....begynte nesten å brekke meg og måtte konsentrere meg og puste med munnen...

Så når jeg er inne på Skravlesiden og kom inn på et innlegg om mat - så måtte jeg bare gå ut - kjente kvalmen kom og det vokste i munnen på meg....

 

Forhåpentligvis så er det bare litt kvalme ;o)

håpe håpe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. ikke kjekt. Typisk det der. Man får noen kjempefine uker som nygravid og så pang! Håper du bare får litt avsmak for visse ting og ikke blir sittende i den store telefonen i ukesvis. Jeg er litt bedre nå, endelig! God bedring da, unner ikke min verste fiende å bli skikkelig kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har begynt å bli bedre ;o)

Får bare håpe at Idefix også snart blir kvitt kvalmen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen! Som Titsi sier den kvalmen unner jeg ikke min verste fiende...Håper det går raskt over.Jeg var like langt på vei som deg da det plutselig kom som kasta på meg...Ble kjempe kvalm..Pluss nesa til en blodhund....God bedring.Håper det går raskt over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...