Gå til innhold

Besafe - izi sleep bilstol (som de reklamerer for her!)


mari-høna

Anbefalte innlegg

Synes den ser utrolig praktisk ut! Vil ha mulighet til å sette bilstolen på understellet til vogna jeg skal ha, og det ser jo ut som man kan det med denne.

Veldig praktisk at man kan legge ned ryggen også.

 

Men er det noen som vet når den kommer på markedet? Noen nevnte her at den ikke kom før i juni/juli? Og er det noen som har peiling på pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Vet ikke helt naar den kommer paa markedet, men sjekket hjemmesidene deres og den koster rundt 1700 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de jeg har fått svar av sier juni/juli så. må nok vente litt til.. har heldigvis god tid jeg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne stolen skal vi ha, hehe, har allerede bestemt oss for bilstol og vogn, men ikke kjøpt enda. Tenkte å handle det etter ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolen er på markedet :-)

Vi kjøpte denne på Foreldre og Barn messa (exporama) nå i mai - via Rudo Barnevognhuset - de har den i butikken!

 

Mange fine farger og et supert bilsete etter vår vurdering.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den har kommet i noen butikker vet jeg,har bestilt en selv (hadde i fargen inne). Den kostet 1699,- og så kommer evt solskjerm i tillegg.

Vi har valgt denne stolen mest pga at ryggen kan legges flat når du tar stolen ut av bilen.

Har kjøpt Quinny Freestyle 3XL også,så kan understellet brukes med bilstolen. Men det skal sies at festet på izisleep-stolen (i forhold til understellet) ikke er like godt som på en maxi cosi bilstol. Blir en vurderingssak synest jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...