Gå til innhold

Noen som har prøvd c24 eller andre rensekurer?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har prøvd c24. Dessverre, jeg syntes det var helt grusomt! For det første så smakte det helt forferdelig. Midt i kuren skulle man ta i tillegg drikke olivenolje med grapejuice..uff jeg kjenner enda smaken. Første dosen gjorde at jeg tømte magen og slik fortsatte det. Til slutt var avføringa hvit! Jeg ble ikke noe kvikkere av kuren, ble heller bare slapp og dårlig. Må også få sagt at jeg hadde spist lite ukene før kuren da jeg hadde begynt på slankekur, så kanskje kroppen min rett og slett ikke tålte en slik kur. Nå i etterkant så tror jeg ikke det er så sunt å rense kroppen på en slik hurtig måte, man mister mye som kroppen trenger. Kommer nok til å ta rensekurer en eller annen gang, men da skal det være en som brukes over lang periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe tro på at man kan rense kroppen på 24 timer. Det er ikke sånn kroppen funker. Men du får nok rensa tarmen med den. Samler seg mye slagg der, så det er bra å få rensa den.

 

Har brukt bio drain og en annen jeg ikke husker hva heter. Synes bio drain er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...