Gå til innhold

Prippen augustbaby


*tiger* og jenta

Anbefalte innlegg

Det er mange her inne som har fått vite på UL om det blir gutt eller jente, må si jeg er litt misunnelig... På min ul ville babyen overhodet ikke vise noe som helst så han/hun dro opp bena. Tegn på jente? =)

Viktigste er jo at det er et friskt barn,men jeg er av det nysgjerrige slaget jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe,først kommer til dagen man venter på i så mange uker så får man ikke vite nei. kjipt ja.får leve i spenning da:) skal på ul fredag jeg så holder på å go snakke med beibisn om at h'n må gjøre som mamma sier, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ninos..

Det gjorde jeg også ,men det hjalp ikke =) Har både prippen OG uoppdragen baby jeg...

Er du fortsatt klar for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!!

joda, gruver meg, men er fortsatt rasende. å det er bra:) spent på hvordan det går ja.. håper han har det verre enn meg. håper jeg unngår å slå da, hehe. tror jeg må skaffe meg sånn bokserbag for å henge i taket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne boksebager er den mest geniale oppfinnelsen EVER! =)

Masse lykke til i alle fall, håper du legger ut et lite notat om du er ok iløpet av kvelden,evnt morgendagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha:)

han har kommet hjem no da, men jeg har besøk av ei venninne så han gikk bare på rommet. skal vel sove ut tenker jeg. kan gi deg en oppsumering på denne linken jeg:)

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, sånn gjorde min også! Lå og sprella og kosa seg mens jordmor kikka på den i profil og telte ryggvirvler, fingre og tær med mer. Men med en gang hun ville avsløre den store hemmeligheten, sa det bare BOINK, og så spratt babyen bort og gjemte rumpa si bak hoftekammen min. Og der ble den liggende og nektet å komme ut igjen. Så ut som h*n gliste også, den lille rakkern.

 

Så nå går jeg her, 24 uker på vei og aner fortsatt ikke hva jeg får. Har fått innkalling til vekstkontroll og doppler i uke 32, så da får vi håpe vi ser noe da. Men det føles leeeeenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...