Gå til innhold

Bikini-problem


ano`num *17.03.10*

Anbefalte innlegg

Sliter hver bidige vår!

Finner aldri noe jeg virkelig liker.

 

Plukket meg ut to. Den første ble en ren skuffelse. Bøyde jeg meg frem hoppet ene puppen ut. Det er ikke bra da! Den andre satt som støpt. Prøvde å vri litt på bh-en. Men virker som om puppene mine hadde forskjellige str. Hmm!

 

Så over til den nedre delen. Første så helt rar ut. Kan _ikke_ vise meg i den utendørst (Les; syden) Blubbete hvor flesket vistes gjennom trusen i slike partier.

Så hadde jeg en større en. I rød med 70 talls blomster på.

Den såg bedre ut på. Virket ikke fult så "blubbete". Men min gode (??) mann kalte meg for bestemor. Sukk!

Egentlig er jeg enig. Det var bestemor-truse!

 

Tror vi avbestiller turen til syden, og later som om sommerens badesesong ble avlyst grunnet mangel på vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe i syden finner du flere xl berter i bikini så ikk bekymre deg for den....også de med puppene i fritt fall hengende på magen/ evt knærne. Kanskje du skulle stse på det hehe.

Selv driter jeg i det når jeg reiser, er mer ukomfertabel her hjemme av en eller annen grunn.

uansett reis og kos deg. Håper dere får en fin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapphal har flere gode bikinier i store str! Trikset er vel å finne en stor og god bukse og heller drite i at man ikke er så veldig moderne!! Er ikke akkurat lekkert når buksa er for liten og valkene tyter ut både her og der! Blir jo også bare fler valker enn man opprinnelig hadde av det! :-)

 

Skikkelige undertøysbutikker har også store str.

 

Lykke til!

 

Kos deg i syden!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke 90+ lengre men bikinier er et mareritt da jeg er altforstor oventil.

jeg kjøpte en bra bikini i en spesial undertøysbutikk for noen år siden. Helt enkel og sort og til tross for hengepupper og stor mage, kunne jeg bruke den i syden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en slags shorts og "topp" på ellos.no...som jeg kan ha i feks badeparken - synes den var ganske så fin også =) Men på vannet/stranda får jeg presse meg inn i bikini, så jeg får litt farge på fettet =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,e skal også til syden og har da gått til innkjøp av bikini.Kjempe fine på kapp ahl.De eiaste som var domt der er at bh gikk bare til 95 d.Syns dem burde gå mye lenger opp!Men den passa akkurat gla for de.Men e var på senteret idag og dem hadde kjempe mange fine i store størrelser på Lindex så dit må e for å ha en til.Så ta på de bikini i syden så blir vi ihvert fall to med "litt" for mye he,he!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg mye bedre i en svart bikini, føler meg av en eller annen grunn ikke så stor da.. har også et tips som jeg syns fungerer bra for meg. ang den nedre delen.. føler også at ting "Tyter" litt ut på vanlige bikinier da jueg har kraftieg lår.. men i enkelte butikker, trooor det er på lindex vertfall, har de boksershortstruser, som egentlig er vanlige truser i sånnt badestoff.. disse får du i store størrelser også tror jeg.. vertfall xl. så bruker jeg bare en slik svart trekantoverdel med knyting til.. (jeg kan ikke kjøpe "vanlige" bikinioverdeler, for har så små pupper i forhold til lengden rundt, så da tyter flesket ut på ryggen.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i fjor sommer på undertøysforretning og kjøpte meg en bikinioverdel fra Freya i 85 f, Kjempegod, med bøyler. Bruker vanligvis 90, men kjøpte den litt stram så den satt godt! Og risikerte jo at den kunne strekke seg litt, så jeg var litt føre var...

Den kostet ca 650,-Sviindyr, men det virker som den er i veldig god kvalitet da!! Bukser kjøpte jeg på Cubus og Lindex, Sånne sorte boxerlignende kosta vel en 50 lapp hver..da kan jeg ha toppen i flere år, bare bytte shortser..

Så dro jeg til Syden, feit og bleik, kom hjem 14 dager senere, brun og fortsatt like feit, men følte meg myye finere da jeg var så brun.hehe!

Brydde meg ikke om valkene der nede, her viser jeg meg ikke i mindre enn shorts og til nøød singlett blant folk!!

Så kjøp deg bikini, og kom deg i vei!! Du får det såå mye bedre etterpå!!

God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...