Gå til innhold

jeg har sett hjertet slå!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

var idag hos legne for å sjekke om alt var ok med den lille, har mistet to ganger tidligere og er litt på tuppa!!!

fikk tatt ultralyd...så noe sort (fostervann) og en liten hvit ting i kanten på dette..det var da altså den lille.... den var mindre enn anntatt er ''bare'' litt over seks uker istedenfor litt over syv uker...men dette stemmer utfra utslag på eggløsningstesten som kom en uke senere enn ventet.... men det største av alt var at vi kunne se at noe beveget seg og på skjermen viste det rytmiske fine hjerteslag....mannen min mente at han hørte det også...

er veldig deilig å kunne slappe av litt nå. legen mente vi hadde minst nitti prosent sjans på at det ville gå bra, men at vi ville kunne være sikrere neste gang, skal til ny ul om en måned, var alt bra da, var det 98 prosent på at det skulle være bra.....men jeg tror jeg etterhvert kanske kan begynne å glede meg over det lille underet i magen min som har ett lite hjerte som slår.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott. Blei litt trøsta no, hadde MA i januar, og er så bekymra for at alt ikkje er bra. Er 5+4 i dag. Skal på ultralyd tirsdag.. Er så spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at sånt kan synes så tidlig. Så gøy. Man får liksom et litt nærere forhold til det du har i magen.

Jeg var også på UL 6+3 pga store smerter (krampe og stikking). Så det samme som deg. Fostervann og en liten hvit pulserende klump nederst i det svarte rommet.

Og jeg ble så rar og glad inni meg!!!

 

Håper alt er bra med deg ved neste kontroll også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !

Så gsdot å slappe litt av.

Skal selv til UL i min 8.uke om 10 dager og dagene kan ikke gå fort nok dit !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så koselig å høre.

'Har også mistet to ganger og skal til ul på fredag!! Veldig spent nå. Akkurat kommet over i uke 7, er altsp fullgått 6 uker og nå 2 dager. :)

 

Håper jeg opplever å få se og høre et hjerte som slår sterkt og fint!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...