Gå til innhold

TENK......


boblå.18.09.06.

Anbefalte innlegg

etter å ha fårr 3 nydelige gutter ble d avklart på ul at vi får en liten pike...

tror jeg kommer til å løfte på den bleien mange ganger..he he he

 

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så GØY!!

 

Gratulerer SÅ MASSE. Alle vet jo at det er det samme hvilket kjønn det blir, men når man først er så heldig å få en jente etter tre gutter er det ekstra stas. Kos dere med jenta :o)

Vi venter og jente, har ei fra før, og to gutter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er så takknemli for det som kommer gutt eller jente.har liksom trodd at det bare kom gutter ut av meg...

alt er like ønsket..

3 gutter er herli di er jo så snille...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

 

Akkurat som oss det... tre gutter også kommer lille prinsessen til høsten!!!! Gleder meg veeeeldig, men det er rart å tro at det virkelig er en liten pike der inne...

Guttenavnet var klart, men jentenavn er helt håpløst. Ingen er bra nok ;)

 

Guttene synes det er valdig stas at det blir søster da.

Trodde ikke mine egne øyne på UL selv. Kom ut derfra med både tårer og røde kinn, helt utrolig. Familien er lykkelig, for hos oss blir det vanligvis bare gutter.. Farmor er kommet til julekjolen alt, på 2 uker. Hihi. Hun strikker som en gal.

 

Men, guttene mine ville jeg ikke vært for uten. Hvor nyyydelig er de ikke, da de slår armene rundt meg og sier de elsker meg og vil gifte seg med meg :) Går over i en viss alder da...

 

Kos dere videre da og lykke til.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Greit jentå kom nå ja, eller hadde vel du å terje vert i gang me nr 5 rett ittepå... :-) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg laget et innlegg til deg før jeg så dette. Gratulerer med den lille prinsessen i magen! Det var jo litt stas, selv om det er fantastisk uansett kjønn!

Jeg er selv glad for at vi får en av hver nå. Kjekt å prøve å være både gutte- og jentemamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...