Gå til innhold

kjempe godt tips(99 dager igjen!!!!!)


scania!2åring og lastebilspire

Anbefalte innlegg

synes i alle fall jeg da for jeg hadde aldri kommet på det selv.

 

vi var bestemte på å kjøpe stellekomode med badekar i øverste "skuffen".i påsken var vi hjemme og dama til søskenbarnet mitt(har en baby på snart 8 mnd)sa de også hadde vurdert slikt stellekommode,men fant ut at babyen vokser så fort ut av badekaret at de heller kjøpte kommode og badekar utenom.kjøpte en stor balje som de bare fyller i dusjen.har alt byttet ut den første de hadde for den ble for liten.

 

bare et lite tips:-)

 

håper alle har hatt en super påske

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JIPPIIII!!!

Takk for godt tips, det der er et hodebry for meg (lite bad) og jeg vet nå at kommode med "badekar" = dårlig plan!

Tusen takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Er faktisk helt enig. Vi kjøpte stellekommode med badekar i øverste skuff til Elias, men kommer ikke til å bruke det til den lille som kommer nå. Nå skal stellekommoden opp på rommet til Elias (som kommode) og badekaret blir lagt vekk. Vi brukte det en stund - kanskje 3 mnd, men så ble han alt for stor.

 

Det eneste veldig positive med det, er høyden. Det er ikke behagelig å stå hverken på kne eller med ryggen bøyd å bade en 3 mnd gammel baby om den veier aldri så lite. Det er gørrtungt, og da blir ikke badestunden mye koselig. Dessuten kan ikke de små sitte før tidligst 6 mnd, så da er det om å gjøre å finne en grei plass å sette badebalja. Ei venninne av meg hadde balja på strykebrett ved siden av badekaret - det fungerte greit, bortsett fra at balja er ganske tung å helle ut vannet av.

 

Denne gangen har jeg tenkt å flytte stelleplassen ut på vaskerommet og ha stellematta rett ved siden av vasken der, så balja bare kan helles ut i vasken. Når lillegull bli r for stor til å bade i balja, går vi over til badekaret oppe på badet.

 

Man må finne frem til det som passer best til badet og babyen. Men husk på ryggene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at andre også kunne dra nytte av tipset:-)

 

ang.høyde og belastning på ryggen.vi fant ut at vi kan sette badebaljen på komoden eller avt.på vaskemaskinen.da blir den rett høyde for oss i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...