Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg klarte ikke holde meg unna og hadde sex med barnefaren til jenta. Vi er ikke sammen og bor ikke sammen. Hvordan kommer trygdekontoret til og ta dette? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 det lurer jeg også på !!! Vet ikke sikkert om jeg er gravid,men det er en mulighet for det ja... Går med vondt i magen og lurer på hva som skjer videre nå !?!?!?
-4.mai- Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 huff, det hadde jeg ikke tenkt på at kunne være et problem... går også og lurer.. det kan da ikke gjøre noe at det er samme barnefar? eller?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Trygdekontoret er vant til mye rart. Sånt kan faktisk skje,og jeg tror de er såpass menneskelige at de har forståelsen av at dette. De kan nok tenke sitt om saker og ting,men i bunn og grunn er det lite de får gjort med det. Du har krav på dine penger åkke som. Du skal har ikke ha noe å frykte økonomisk, du svindler dem jo ikke når ikke barnefar bor hos deg . De må fortsette å utbetale de bidragene du får, og er du i vanlig jobb får du fødselspenger på likt grunnlag som ellers. Du er ikke pliktig å opplyse dem om at du er gravid før de skal behandle saken din på fødselspenge grunnlag.
fox`y Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Det går helt sikkert bra ja.. venninnen min ble gravid på nytt med samme barnefar som den første og de bodde ikke sammen.. gikk kjæmpe fint d.. så lenge dere har forsjellig adresse osv kan de ikke gjøre så mye med d.. Lykke til=O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå