Gå til innhold

Clearblue digitaltester. Litt hjelp?


kanskjesnart..v/ hjelp av ivf?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt rå på å bruke masse penger på graviditetstester. Det siste er at jeg kjøpte og tok Clearblue digital graviditetstest i går og i dag. De viste "ikke gravid". Jeg er i dag på dag 28 i syklus, uten å ha fått mensen. Har vanligvis syklus på 26-27 dager, og testet positivt på EL-test for 20 dager siden. Så om jeg hadde vært gravid så burde det jo ha vist seg på testen. MEN når jeg tar ut de brukte pinnene av testen, så er det to blå streker der, en sterk og en svak. Er det noen som kan avkrefte at det kan bety graviditet? Jeg er jo helt sprø, jeg vet det, men jeg får forhåpninger av disse to strekene, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du tester med digital test har dessverre ikke disse strkene noen betydning. Det er bare dte som står i displayet som skal leses, det vil alltid komme to streker på pinnen, enten du er gravid eller ikke.

 

Sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, det er leit å innse det, men det ser ut til at jeg for en gangs skyld har forsinket mens i forhold til EL (om jeg virkelig har EL da..). Takk skal du ha for at du svarte så snart, nå må jeg prøve å svelge skuffelsen over at det ikke klaffet denne gangen heller. Har du prøvd de billige testene de selger her på siden? Jeg bruker jo altfor mange penger på tester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmm.... Vet godt at man ikke skal se på disse strekene, men hos meg vises det alltid bare en strek... Uff, dette gjorde deg vel bare enda mer forvirra. Det er forferdelig å gå slik å håpe og ikke helt 100% sikkert vite. Stakkars deg nå!

 

Ellers har jeg bestil tester fra hurtigtest nå i dag. Blir jo helt ruinert av all denne testinga.Jeg må jo alltid begynne å teste 3-4 dager før ikm....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes... nå ble jeg mere nervøs, ja... Jeg MÅ prøve å ikke få forhåpninger! Jeg skal forresten bestille billigtester jeg også, har for søren brukt nesten 500.- på tester de siste dagene.Det er på grensen til sykelig:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også to streker.. og tenkte at det måtte bety noe, men jeg var ikke gravid gitt!

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj.. nå har jeg så dårlig forhold til testene at jeg ikke vet om jeg tør å teste igjen... Jeg tror ikke at jeg noensinne kommer til å teste posivivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...