Gå til innhold

Noen som har silikon og kan fortelle meg om hvordan det var dagene etter?


anonymika

Anbefalte innlegg

Skal opereres på mandag jeg, pga at jeg har en stor slapp pupp, og en som er kjempe liten.. Gruer meg fælt, men ønsker operasjonen så veldig. Var det skrekkelig vondt?

Hvor lenge er det ondt etterpå, og når kan jeg løfte lille gullet mitt igjen? Hun er 14 mnd og vil jo ha masse kos. Noen som kan fortelle litt om tiden etter operasjonen? Veldig takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja men det ble verre etter to amminger. For nå henger den største veldig, og jeg kan ikke ha på meg bade tøy eller skjorter som er litt kroppsnære. Det ser veldig rart ut..Har jo veldig lyst til å pynte meg av og til, eller bli med barna i basseng ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på om huden din må strekkes for å legge inn silikon. Jeg har alltid hatt store bryster, men gikk ned veldig mye i vekt. Så du kan si jeg hadde tomme poser som måtte fylles. Ang dager etterpå, det er mer ømt enn vondt. Og du er øm på rygg, skuldre samt puppene. Du skal nok ikke holde datteren din med det første. Og du bør få hjelp med de 3-4 første dagene med alt. Ta det med ro, så du ikke får stygge arr. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...