Gå til innhold

Hei


*anonymen*

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid (etter fryseforsøk) ! Og da hører jeg vel til her inne.

 

Testet positivt lørdag 15 april (og søndag og mandag og tirsdag og forhåpentligvis i morgen også) så da betyr det vel at jeg er 4 uker og tre eller fire dager på vei.

 

Jeg har ingen symptomer, litt murring i magen (men ikke så kraftige som mens murringer, men kjenner det av og til) noe som betyr at jeg går på do hvert tiende minutt for å sjekke at jeg ikke blør. Er det noen andre som har det sånn? Altså murringer i magen? Hvor lenge hadde dere det?

 

Jeg er litt stressa fordi jeg ikke kjenner noe i puppene enda, selv om fornuften tilsier at slike ting er individuelt.

 

Jaja jeg ville bare offisielt melde meg inn på 1 trimester (noe jeg aldri trodde jeg kom til å oppleve) og håper at jeg kan bli med hele veien fram til tredje trimester og jul!

 

Mvh,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit!

 

Skjønner godt at du føler deg en smule forvirra og stressa! Var sånn selv, helt nervøsen da jeg skulle på do. Forvirra over at jeg ikke kjente symptom. Det går over etter hvert, lover deg.

 

Eller, for min del har jeg litt problemer enda med å skjønne dette her, men det er fordi jeg er en tanke pessimistisk av natur! ( en pessimist med godt hunør, he, he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...