Gå til innhold

Brukt brudekjole.

AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så lur at jeg kjøpte drømmekjolen min på finn.no. Den var billig og kjempefin på, når den endelig kom i posten. Men broderiet har en løs tråd og hun jeg kjøpte den av sa det kom av rensinga av kjolen. Det er jo greit nok, men nå lurer jeg på hvem som evt. kunne ordne dette og kanskje dampet opp skjørtet litt og gjort den "klar" for dagen..? Jeg har jo ikke noen brudesalong å forholde meg til.. Har hørt at brudesalongene kun fikser opp sine egne kjoler..?

Noen som har kjøpt brukte brudekjoler her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Spørs hvor du bor hen.. Men hvis du holder til i/rundt Oslo vet jeg at Fin Rens (www.finrens.no) både renser brudekjoler og har en skredder. Ellers kanskje denne nettsiden kan hjelpe deg ang reperasjonen, www.goddess.no.

Men uansett, ta kontakt med en skredder og et renseri på hjemstedet ditt.

Skrevet

Takk for svar. :) Bor i Tønsberg så jeg skal sjekke ut disse tipsene. Er jo heldigivis litt tid igjen til bryllupet i juli, men stresser nok litt med ting og tang allerede. hehe

Skrevet

He he.. det skjønner jeg GODT. Jeg skal ikke gifte meg på et år, men kjolen er allerede kjøpt inn og Fin Rens er oppringt;)

Sjekk litt forskjellige steder. Jeg ringte 2 forskjellige renserier, og det var et prisforskjell fra 300,- kr.

Det er jo høysesong og et rush med bestilling eller klargjøring av kjoler nå, så sikkert bare bra å være ute i god tid!

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...