Gå til innhold

Duste-helsevesen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har de ikke hørt at når kvinner går mye på overtid så øker blant annet risikoen for komplikasjoner også på grunn av at barnet blir veldig stort? De sier at barnet vokser NESTEN IKKE I DET HELE TATT etter terminen? De tror kanskje vi er dumme. Også er det argumentet at alt skal skje naturlig, sånn som i gamle dager. De er vel klare over hvilken dødelighet av BÅDE mor og barn det var i "gamle dager" når alt skjedde "naturlig"? Jeg synes ikke det er naturlig å føde et barn på 5 kilo for ei som veier 45 selv, for eksempel. Pining av mor og barn heter det. I andre land blir man satt igang dagen etter termin.

Selv har jeg født en altfor stor unge for min kropp, og sliter med inkontinens, og fødselsangst, fordi hele fødselen gikk som et mareritt over flere døgn.

De må skjerpe seg, for f...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg..... gruer meg for denne fødselen nå pga stort barn siste gang og komplikasjoner både hos meg og babye...

Han var 4,8 kg født 6 dager etter termin og fik problemer med å regulerer blodsukkeret... og eg hadde store gangproblemer etter fødselen pga allerede stort belastet bekken som fik enda større belastninger i fødselen...

fik gjennomslag for igangsettelse 4 dager før termin denne gangen, var på kontroll den 10.april og da var babyen 4,3kg.... og så sa legen at den ikke legger så mye på seg nå mot slutten..l. blææææææ tullprat sier eg... var på kontroll med forrige 14 dager før fødselen og da var han 4,3kg så denne babyen her kjem sikkert til å bli en eller annen plass mellom 4,5-4,8kg... håper berre at den ikke får problemer etter fødselen da blir eg heilt knust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...