Gå til innhold

Ble ikke noe...


Prestedattra

Anbefalte innlegg

baby av det "styret" på sofaen for 14 dager siden...Men det positive er jo at jeg skal ringe inn mensen nå, og at vi er i gang snart:-)

 

Problemet er at jeg ikke kommer frem via sentralbordet på St.Olavs, og lurte på om noen av dere har direkte nummeret til seksjon for barnløshet??

 

Håper forressten dere har kost dere i påska:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

 

Så dumme-dumme tanta kom igjen.... Pokker heller, hun er ei mare! Kan dessverre ikke hjelpe deg med telf.nr, MEN kan fortelle at jeg har hatt en deilig påske med spray & sprøyter:-) Det går bare såååååå bra, så dette er ikke noe å grue for.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeiiii:-):-)

 

Ja, den "forhatte slekningen" kom med et brak. Men det rare er at jeg ikke fikk den samme nedturen som pleier å komme. Det er bare deilig å tenke på at nå VET vi at noe skal skje:-)

 

Tenk at du kanskje er ruger til uka, snøfilla!! Jeg får helt gåsehud når jeg tenker på det, og godt å se at du ikke synes spray og sprøyter er så ille. Som jeg fortalte HMS, så er mannen min hjelpepleier, og skal stå for stikkinga. Han sier at han håper jeg besvimer, så han får arbeidsro..He,he:-)

 

Klem tilbake:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dir nr; 72 57 47 23.

 

Men i dag er det sikkert klin umulig å komme gjennom. "Alle" ringer på dager som det her. Mandager og delvis tirsdager er håpløse.

I dag er det jo hele påsken å ta igjen for også.

 

Har du mulighet til det, ville jeg ventet en dag eller to. (Skal du ringe inn mensen, går det bra å vente et par dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg lykke til, vi er nesten likt i prosessen...

 

Jeg ringte inn mens i forrige uke, og skal begynne å spraye 28.april.

Måtte ringe en stund for å komme gjennom, men det gikk til slutt.

Tror ikke det har noe å si om det går noen dager heller, de har jo allerede satt av en uke til deg for uttak, utifra ca-dato for mens.

Men det er deilig å ha pratet med de å fått en dato, jeg ble iallefall mye roligere!

 

Klem-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja det var ein komisk seanse du refererte til på sofaen:)

Så synd du ikkje kunne tenke tilbake på den akten når du hadde nurket i armane dine...:)

Kanskje like greit å ikkje si så mye om korleis den blei til, hihi..

Eg lo høgt når eg las det innlegget ditt mollami:)

Men, håper virkelig dåkke komme raskt igang!

Lykke til, håper St.Olavs får orden på styret sitt!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...