Gå til innhold

Natusan ammeinnlegg er skikkelig dårlige!!


AKG- tobarnsmamma!!!

Anbefalte innlegg

De suger jo ikke til seg noe er er bare rå!! Medela sine er mye bedre men det er jo så mye embalasje på de, så ble litt sur på det... Hva er vitsen med plastikk rundt hvert enkelt innlegg?? Noen som kan anbefale andre innlegg? Bruker stort sett ull men putter på papir når jeg lekker som værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klipte opp slike gulpekluter jeg, de synes jeg fungerte bedre enn noe annet jeg prøvde. Og ull utapå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg bruker også stort sett ull innelgg, kjempedeilige å ha på.

 

Jeg har prøvd Avent sine ammeinnlegg koster ca. kr. 100,00 på apoteket. de suger bra til seg og fester seg heller ikke til brystvorten om man er litt sår.

Veldig ofte er det prisen som avgjør kvaliteten på varer og ting vi trenger/vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicco sine er best. men også dyrest! Dessuten er det ikke så mange apotek som har dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid ull innerst og Natusan sine ytterst. Da holder jeg meg varm og kan bytte de i papir hvis de blir våte. Jeg synes det fungerer bra for meg;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, enig! Lakk gjennom Natusan sine. Bruker Avent nå, i tillegg til ull-innleggene. Dobbelt så dyre, men verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicco sine er helt klart best, men svinaktig dyre. Dog, har de vært uunnværlige for meg som har lekt gjennom det meste..

Jeg har pleid å ha hatt Natusan inni et Chicco-innlegg. For når jeg ikke lekker så mye kan jeg bare bytte Natusan-innlegget... Og i værste lekkasje så er Chicco der som er ekstra sikkerhet!

Men, faktisk, de nye fra Coop (billig-billig!!) er GODE! Veldig like Natusan sine, men de suger laaaangt bedre. Tror de er hakket billigere også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo har de det i alle fall på apoteket i Gunerius-senteret, på Majorstuen (apotek 1 ived Majorstu-krysset) og apotek 1 ved Stortinget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

medela sine er kjempebra, men obs til dere som har lett for å bli såre, det er plastikk på innsida av dem. greit med plastikken rundt - kan putte dem rett i veska uten at de blir skitne.

Medela sine synes heller ikke så godt da sine de er tynne, fint hvis en skal ha litt fin topp - er ikke lekkert med ullinnlegg da. men ullinnlegg er fint for å forebygge brystbetennelse, og produsere mer melk, og få igang utdrivningsrefleksen. hvis en lekker mye kan en ha vanlige innlegg utepå ullinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...