Gå til innhold

Noen på jakt etter voksipose?


Jordbærjenta:-)

Anbefalte innlegg

Har lagt inn bud på qxl nå jeg, sååååå mange fine poser der!!! De er brukte, men syns ikke det gjør noe! Ganske dyrt hvis man skal kjøpe helt ny da..nok andre ting man trenger liksom...

Skal faktisk se litt rundt etter brukte kombivogner også., har ikke råd til alt nytt jeg!

 

Fler som kjøper brukt babyutstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det meste brukt vi :) tror det eneste nye vi har er en bæremeis!! + noen klær da. Ikke har vi så sårlig råd heller, men mye av det brukte ser jo nytt ut, så derfor leter vi til stadighet etter pent brukt utstyr. Slik kan vi ha råd til reiser og andre hyggelige familieting. Tørr ikke tenke på hvor dyrt det hadde blitt å kjøpe alt det utstyret vi har nytt!!! ja da hadde det ikke blitt tur til kreta i fjord sommer. hihi

 

kos deg med brukt kjøpene dine du, det gjør jeg. Det er ingen som kan se at det vi har er kjøpt brukt!

 

 

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt brukt kombivogn,var råheldig å fikk vogn med stelleveske,myggnett,regntrekk,vogndyne og thermopose for bare 1000 kroner og den er kun brukt til et barn,kan ikke se at den er brukt.Jeg har oxo vurdert å kjøpe brukt stellebord. Får oxo kjøpt brukt bilstol for en billig penge ,nesten som nytt.Har ingen problemer med d. Mye fint i brukt å få tak i. se bare på finn .no oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste nye førstemann fikk, var en voksipose (og det var fordi besteforeldrene kjøpte den) ellers kjøpte jeg alt brukt og var veldig fornøyd med det. Skjønner ikke den der med at alt må være nytt jeg. Ikke rart vi har et stort søppelproblem i dette landet. Synes ikke pent brukt er dårligere enn nytt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...